Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sjuk helg!

Skrivet av Annica m Carl o Gustav
Startade med att Carl kräktes i torsdags kväll...sen kan ni gissa resten. Jag som var sist ut mår nu rätt bra. Gustav har fortfarande feber (39,8) så antingen får han ett varv till eller så är det något annat. Ja, hela familjen drabbades denna omgången. Så nu har vi gjort vårt för denna vintern!
Svar på tråden: Sjuk helg!

Åh fy bubblan

Skrivet av  Nell med Robert och Aliette
jag lider med er. Robert håller jag fortfarande hemma från fsk då det forfarande är barn coh personal som insjuknat.

Hoppas det räcker med en vända.

*Kram*
 

Mmmm...

Skrivet av  Annica m Carl och Gustav
...lider tillbaka - även om vi är friska nu. Hoppas Robert snart kan vara tillbaka på dagis igen! Våra killar har varit där idag som första dagen.
 

Sympatikram från en sjukling till

Skrivet av  Camilla m David o Sofia
Har legat som ett vrak i sängen hela dagen. Känns som en ångvält kört över mig ungefär och som om någon stuckit åtta knivar i magen och kört om. Dessutom har jag en skitjobbig hosta som aldrig ger med sig. Gnäll, gnäll...

David och Sofia har klarat sig från att kräkas, men magen är det defintivt något tjall med även där. Ingen feber i alla fall, alltid något.

Krya på er!
 

Åh inte ni med

Skrivet av  Nell med Robert och Aliette
nu börjar det spridas här också på vb. Hoppas ångvälten inte komemr tillbaka.

*Kram* och krya på dig, och hoppas resten klarar sig.
 

Kramar tillbaka!

Skrivet av  Annica m Carl och Gustav
Hoppas ni är friska nu! Vi är friskförklarade from idag. Skönt!
 

Krya på er kramar i massor

Skrivet av  Birks & Kalles mamma
skickar jag er. Personligen tror jag det är årets influensa som ger dessa symptom. Ont i kroppen, feber, maginfluensa, och feber. Men inte lika mycket kräks som vinterkräksjukan. Vad tror ni?
 

Tack!

Skrivet av  Annica m Carl och Gustav
Jo...kan ju vara starten på influensan men här är alla friska och på jobb/dagis från och med idag. Tror inte vi hade vinterkräksjukan...inbillar mig att den är ännu värre!
 

Artiklar från Familjeliv