Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tjejer!

Skrivet av Ankan,Eric020118,Elias040130
Hur har ni det i ovädret? Hoppas ingen råkat illa ut.

Här går livet sin gilla gång,tiden bara rinner iväg. Snart är Eric 3 och Elias 1 år. Men det var ju nyss jag satt här höggravid och vänta på att det skulle sätta igång:-) Tänk snart är det många av er som ska ha en liten till....
Är det bara jag som vill ha en trea? Eller finns det fler som är sugna? Men vi bor i ett 70talshus och det märks att de ej planera för fler än 2 barn,finns bara 3 sovrum.... Men visst kan man bygga om hobbyrum eller gillestuga om en liten till skulle komma:-)

Ha det så bra nu är det nog med svammel från mig:-)

Kram
Svar på tråden: Tjejer!

min trea....

Skrivet av  Cayenne m 2 tjejer +bf feb.
hoppas jag kommer inom de närmsta veckorna:-)

Vi bor i ett ganska så stort hus, men som det ser ut just nu, har vi tre sovrum. Våra tjejer delar rum, och det kommer de fortsätta med ett bra tag till, har vi tänkt. Det tredje rummet kommer bäbisen få, och ett eventuellt yngre syskon (hoppas kan man ju göra).

Vi kommer kunna fixa till så att fyra barn _kan_ ha varsitt rum - om vi delar av vårt stora vardagsrum.

Finns det hjärterum..... Själv hade jag inte eget rum förrän jag gick i högstadiet o mina syskon flyttat hemifrån.
 

joooo

Skrivet av  Nina m. Colin & Aimee
jag är sååå sugen på en trea! :D Vi har ju inte plats eg...fast som det ser ut nu så blir det ju BR av våra lägenheter innan sommaren och då kanske man kan göra lite vinst och köpa nåt större, drömma kan man ju iaf ;) Men en sak i taget, först ska vi bli gifta :D

Inte visste jag att du var sugen, hihi!
 

jaså har du missat att jag vill ha fler hihi

Skrivet av  Ankan
såklart jag vill vara mammaledig med dig fler ggr:-)

Vi får planera in trean tillsammans denna gång.

Kram/AK
 

eller en 6:a?

Skrivet av  Mamma Mu & Ida
Nä ingen 6:a på väg men omöjligt tycker jag inte det skulle vara...däremot tycker gubben det. *s*

Tiden rusar bara iväg,snart är vi pensionärer...
 

Jo, håller på

Skrivet av  Nerica med Tove + 2
bor i ett litet hus. Hade bara två sovrum men delade vardagsrummet så det blev tre. Tove och Elin delar rum nu. Vi ska inreda källaren med tre! sovrum till. Har börjat med det första. Skojar du att jag längtar.... Då får vi plats med 4.....om det kanske blir fler nån gång i framtiden.
 

Jo...

Skrivet av   K-line med Jeanna 011226, bf 4/5
jag vill ha en trea, men jag får nog vänta ett tag eftersom tvåan ligger på tillväxt i magen.

Du, finns det hjärterum så finns det stjärterum...så klart ni får plats med en trea :)
 

Artiklar från Familjeliv