Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

en till fråga eller två förresten om barnvagn och tillvänjning....

Skrivet av Åsa och samuel
När har ni bytt till sittvagn?
Samuel är så stor och han gillar inte liggdelen och när man fäller upp den så tippar han för han tar i så därför han vill komma upp mer.Han är stadig i nacken,men svajig i ryggen såklart för han är ju inte så gammal.Sen undrar jag hur ni har börjat med tillvänjning av mat och välling?det är väl inte dax förrän om en månad ungefär men det skulle vara bra att veta särskilt med vällingen.
?
Svar på tråden: en till fråga eller två förresten om barnvagn och tillvänjning....

Har tagit bort insatsen

Skrivet av  Emma med Daniel
Daniel är tre månader och jag har tagit bort insatsen hankan inte sitt asjälv men jag har åkpåse som jag har honom i han är för lång för insatsen nu
Kan du inte lägga en kudde eller något under rumpan på honom så han inte glider ner? på min vagn kan man justera lutningen på sittdelen...
Hoppas det fixar sig
 

välling

Skrivet av  Zara & Zelda 010718
ska man väl vänta med tills de är 6 månader?
Ammar du nu eller ger du ersättning?

Vi ska börja med smakportioner med mat när Zelda är 4-5 månader, Vi vill inte börja för tidigt.

Vi har en ligglift i vår vagn, men jag lägger filtar o kuddar bakom ryggen så att Zelda kan sitta upp ändå.
 

välling

Skrivet av  Zara & Zelda 010718
ska man väl vänta med tills de är 6 månader?
Ammar du nu eller ger du ersättning?

Vi ska börja med smakportioner med mat när Zelda är 4-5 månader, Vi vill inte börja för tidigt.

Vi har en ligglift i vår vagn, men jag lägger filtar o kuddar bakom ryggen så att Zelda kan sitta upp ändå.
 

välling

Skrivet av  Zara & Zelda 010718
ska man väl vänta med tills de är 6 månader?
Ammar du nu eller ger du ersättning?

Vi ska börja med smakportioner med mat när Zelda är 4-5 månader, Vi vill inte börja för tidigt.

Vi har en ligglift i vår vagn, men jag lägger filtar o kuddar bakom ryggen så att Zelda kan sitta upp ändå.
 

FÖRLÅT! imt.

Skrivet av  Zara & Zelda 010718
.
 

Artiklar från Familjeliv