Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Han har inte kissat än...

Skrivet av Frida & Antonio
Så vi får snällt knalla till HC imorgon bitti. Tycker att det är konstigt att dom inte tar det mer allvarligt. Han har ju inte kissat på 12 timmar! Vi får se hur det blir imorgon då. Han svalde snällt Ery-maxen och sa att han var duktig efteråt, min prins!
Sussa sött flickor!
Svar på tråden: Han har inte kissat än...

Sov så gott!

Skrivet av  Madde & Alexander
Å hör av dig imorrn så vi får veta hur det gått! *kram*
 

oj då , det låter

Skrivet av  Linda m. Oliver
ju inte så bra. Hoppas han kissar i morgon eller i natt då så ni kan ta ett test. Fast risken r ju att de inte vill ha urinen om det finns risk att den legat i åsen i flera timmar. Fy vad jobbigt.

Du det finns en blöja som man sätter fast i en felvänd vanligblöja så det itne blir så konstigt som med påsen. Man får kolla OFTA om barnet kissat (som med påsen) men när barnet kissat så skger man upp urinen med en medföljande spruta.
Har inte testat på Oliver för han kissar ju på komando men förstod på urinvägsmottagningen att den funkade jätte bra.
Fråga om ni kan få testa en sådan om de har ngn. dit ni går.

krya på dig Antonio.

kram
 

:(

Skrivet av  Malin med Tilde & Nora
Vad duktig han är stackaren!
Hoppas nu att han har kissat!!!
kramar i massor
 

Hur har det gått?

Skrivet av  Lingling, ledsen tant
Inte kissat på tolv timmar? det låter häftigt, har ni slagit i honom saft och vatten? och de verkar obekymrade?
Skönt att ni fick i honom medicinen.
kram
 

Men kära nån

Skrivet av  Ingela med pojkarna å Tilde
Det är ju det första de frågar. Om barnet kissar ordentligt!!
Å stackars lille kille som måste äta Ery-max... Den har jag också ätit. Spydde som en gris..... Så jag kan förstå om han känner sig vissen.

Skickar en bamsekram
 

Ahhh har ni åkt in än?!!

Skrivet av  En nu upprörd Ingela med pojkarna å Tilde
Hur har det gått???

Nu läste jag inlägget lite längre ner, där läkarna misstänkte uvi. Det finns andra sätt att ta urinprov på om det inte kommer något i påsen!!! Det ser iofs inte så kul ut, men det kan ibland vara ett måste.

Jag blir upprörd över att de inte reagerar på att han inte kissar.

Hoppas verkligen de har tagit hand om honom nu!!!!

Goskram
 

Artiklar från Familjeliv