Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*snyft*

Skrivet av Mayalins,bil-lös för tillfället
Idag har vi,eller rättare sagt maken sålt den bilen han hade när vi träffades för 4 år sedan.
För att ge vika åt en kombi...
Kan någon tala om för mig varför JAG blir ledsen och alldeles jätte blödig över att "aldrig mera få se Bettan" och så!
*ler*
Ja,där ser man!
Kan även detta drabba er män?
*nyfiken*

Kram!
Svar på tråden: *snyft*

ja det har ju faktiskt

Skrivet av  heman_
hänt men det kommer ju alltid nästan något mycket roligare sen!!!!!!!!!!

men visst kan man sakna en bil som man polerat dagligen
osv eller vad man nu har gjort med den!!!!!
 

Måste ju visa då ju!

Skrivet av  Mayalins
Våran nya bil!!
http://www.geocities.com/yazmine_sellman/Ebu
 

Fin

Skrivet av  Chemmis
Åhh vad fin och nytvättad den såg ut.....(man vill nästan be dig att inte köra med den i snöslasket). Vi har en V70 R AWD som vi köpte i höstas och den är underbar att köra tycker jag. Fast sambon tycker att det är lite tråkigt att inte kunna slira omkring i snön förstås.
 

Glömde

Skrivet av  Chemmis
säga att jag förstår att du känner saknad av er förra bil. Vi har en gammal Ford oxå och den har fått körförbud och vi skall inte laga den. Det gör ont i mitt hjärta för den bilen har vi haft i några år och jag "älskar" den. Sambon vill byta bil väldigt ofta och jag tror inte att han hinner fästa sig riktigt. Han är bara intresserad av hästkrafter och annat oviktigt......
 

Vad är det för skillnad på...

Skrivet av  Mayalins
...våran V70 AWD och eran V70 R AWD?
Undrar ett totalt bortkommet fruntimmer när det gäller bilar!
Maken jobbar så jag kan ju inte fråga honom ju!
*fnissar*


Kram!
 

Konstigt

Skrivet av  Chemmis
Svara-knappen hade ramlat bort från ditt och mitt senaste inlägg och därför så skriver jag här istället. Jag är helt rudis när det gäller bilar (tycker att vår gamla Ford med 105 hk går riktigt bra) men jag tror att R:et står för Racing eller något sådant. Jag frågade sambon vad skillnaden var och han säger att vår volvo har 265 hk och är Volvos "värsting" (låter lite löjligt kanske). Vi har en -00 och den kostade ny ca 440.000 kr.
Mvh
Chemmis
 

om jag inte minns fel

Skrivet av  heman_
R står som sagt för racing
o det som skiljer är lite anorlunda stöt fångare
o lite annat omärk bart samt motor styrka o en R är full utrustad det är inte den "vanliga" men oftast så har dom nån form av tillägs paket så i slut ändan så är det nog ingen skillnad förutom att det är en liten tydligare läpp
på fram stötfångaren på R:en än på den utan ett R
och så är det väll 17" fälgar på R:en o på den utan är det väll 16" som standard o lite kraftigare bromsar osv osv men det som märks är ju motor effekten

jaja ett litet tilläg bara

rätta mig om jag har fel
 

Min sambo...

Skrivet av  Frk Marmelad
...talar med ömhet i rösten om vår förra bil. Lyckligtvis sålde han den till en kompis så han får träffa den då och då *S*.
 

Artiklar från Familjeliv