Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Stackars Melina!

Skrivet av Nickis@
Har trampat på något, så vi har under tvång idag fått plocka ut en metallbit eller dyligt med pincett, men det har blivit rött och svullet och hon haltar och vill bli buren för att det värker. Mamma sjuksyster har nu när hon har somnat lagt på ett förband med sprit för att få det att torka och lugna ner värken.
Svar på tråden: Stackars Melina!

Sofia..

Skrivet av  Inger*ett år äldre idag*
..skickar massor med krya på sej kramar till Melina och hoppas att hon är så pass bra i foten tills lördag.
 

Grattis Inger!

Skrivet av  Kristina S
Ett år vackrare var det väl, eller hur?
 

Grattis!!

Skrivet av  Dina m Alice 99 & Valdemar 02
Hoppas att du får en bra dag!!!
 

Hoppas

Skrivet av  Kristina S
Melina mår bättre idag. Det där lät otäckt!

Kan berätta att Agnes igår gick runt hemma och svingade en trätulpan framför sig och sa något fullständigt obegripligt. Det visade sig vara någon sådan där trollformel på latin ("sacrimosa" eller nåt) från Harry Potter!
 

Åh....

Skrivet av  Nickis@
...hon ska se Philips stav!!! Det är en riktig HP stav som blinkar i magiska färger när man svingar med den. Tyvärr är det ett par år sen vi köpte den på en leksaksaffär i Eskilstuna.
 

Usch, jag man är väl lite

Skrivet av  Kristina S
sent ute, antar jag. Förut störde jag mig på alla HP-saker överallt. Jag tycker nog att JK Rowling tjänat tillräckligt med pengar snart. Men nu när jag vill hitta sånt så finns det plötsligt nästan igenting!
 

Stackars liten!

Skrivet av  Dina m Alice 99 & Valdemar 02
Usch det låter ju inte alls kul, ganska hemskt faktiskt. Hoppas att det blir bra snart, och inte tar för lång tid att läka.

Valdemar ramlade för ett tag sen lite konstigt i skogen med dagis, och stukade till handen så det blev AL-akuten med röntken och allt. Men det var ingen fara, det var tack o lov bara en stukning och det gick sen över på ett par dagar.

Sen krockade Alice med en pojke på dagis, och nu har hon världens blåtira, ser ganska gulligt ut, fast själv var hon lite olycklig när hon vaknade upp andra morgonen och hade ett svullet öga à la Rocky;-D

Vilka oturliga barn! Men tur för dina ungar att de har en sjuksyrre-morsa som kan ta ordentligt hand om små och stora sår!

Krama lilla Melina!
 

Artiklar från Familjeliv