Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Akuten! (långt)

Skrivet av Nickis@
Igår var ingen rolig dag!! Först jobbade jag hela Lör natten, sov 1½tim på Sön, sen var det meningen att båda barnen skulle gå på Felix kalas, men vi var tvugna att åka till schasska med Melina, pga smärtor och en svullen fot. 3tm på sachsska för att sen bli remitterad till astrid. Ännu 3tims väntan, fast denna gång i ett eget rum med tv. De drogade ner lilldamen, för att kunna skära upp såret, men när hon väl hamnade på op.bordet så vägrade hon!!! En skrikandes Melina och 4 pers som tvångshöll henne, Fy det var hemskt!! En stark liten dam!! När allt var över var hon groggy och vimmelkantig och hittade knappast munnen för att stoppa in glassen hon fick av sjuksköterskan. Hämtade Philip hos min kompis som även hade fixat middag, så det var bara att sätta sig vid dukat bord, gulle henne!! Inatt har vi sovit som stockar och Melina vaknade inte förräns kl.9. Pigg men har ont, fast så har hon även tappat rösten, så vi har det väldigt tyst. Nu hoppas jag att det vänder, Hon har fått bada idag och jag har lgt om såret som ser rent och fint ut nu.
Svar på tråden: Akuten! (långt)

Aj aj aj!!

Skrivet av  Anna-Carin m. Emma 99 & Pontus 02
Fy 17...det där lät inte alls särskilt skönt :-( Stackars lilla Melina (och er med). Hoppas att det får läka nu så att hon slipper fler sjukhusvändor!
 

Artiklar från Familjeliv