Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon som gillar....

Skrivet av Camilla m Nathalie 2 år + bf 1/2
att skrocka?

i så fall, klicka på länken och gissa vad det är för kön på min bebis i magen. :)

http://www.babyfriends.nu/medlem/nathalie2002/photo/109053592.jpg

Jag kan ju tillägga att hjärtljuden har varit 158 & 150.

Tänkte gå ut med vad det är för kön nu när alla mina nära och kära vet vad det är för bebis i magen. :)

Svar på tråden: Någon som gillar....

Hmmm..

Skrivet av  Marina
nu har jag varit och kollat in din mage och om jag går på magen så tror jag på en pojk men inte om jag kollar hjärtljuden. Men nej jag tror du får en son.

Vad tiden går fort egentligen, snart är det ju din tur!

Vilken fin gravmage du har, det är nästan så att man längtar dit igen, men bara nästan!
 

Tack :)

Skrivet av  Camilla m Nathalie 2 år + bf 1/2
Ja det är så underbart att vara gravid. Men jag mår ju ocskå så himla bra. Jag har lite problem med ischias men det är inte så allvarligt.

Ja tiden bara springer ifrån mig... och jag som vill njuta lite mer av att vara gravid. Men nu ska jag ju snart föda!
Tiden över juloch nyår kommer gå jätte fort.

Jag kan ju inte skriva in vad jag får ännu...vill se om några fler vill gissa. :)

Men snart berättar jag!
 

Min gissning..

Skrivet av  Inger
..är att Natti får en liten bror.

Felicia däremot tror jag får en lillesyrra, varför vet jag inte riktigt. Är bara en känsla jag har, sen tror jag att du föder före syrran om inte på samma dag*s*

Om nån av er får en pojke så vet jag iallafall ett namn den får*kram till er båda*

 

Jag gissar

Skrivet av  Eva med Oscar-02 och Matilda-04
också på en kille. Jag hade höga hjärtljud med Oscar och låga med Matilda, så jag var "tvärtemot" skrocken. Spännade, inte långt kvar nu.
 

Samma här..

Skrivet av  Inger
..Felix hade höga och jag trodde benhårt på en tjej(eftersom de hade höga sas det), men så föddes min lilla gullepojk. Så när jag väntade nr 2 vågade jag inte gissa mej till vad det skulle vara då det va lägre ljud.
 

Ni gissade alla...

Skrivet av  Camilla m Nathalie 2 år + bf 1/2
fel! :)

Nathalie ska få en lillasyster.
Och det lutar åt en liten Emilia men jag försöker fortfarande få in mina favoritnamn Melissa och Melina. :)
Men Ted totalvägrar ju dom namnen tyvärr.

Jag tycker jag borde få bestämma namnen eftersom det är jag som föder.
Men det är väl för lyxigt antar jag!?!

****Till Inger....Du gissade rätt på Kicki, hon ska också få en flicka till! :)

Så himla kul att vi får samma kön när vi ska föda samma dag. (Hoppas verkligen på samma dag)
Kan man beställa det kanske?? ;)

 

Artiklar från Familjeliv