Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

en lite dum fråga kanske...

Skrivet av spiralsingeln
kan man ha sex med kondom om man har en spiral?.....
Svar på tråden: en lite dum fråga kanske...

BM sa

Skrivet av  ThoGa
det..jag var nämligen precis som du lite oroad (har satt in min hormonspiral pga rikliga blödningar, alltså inte främst som prev.medel)iom att folk pratar om att killen kan sticka sig på trådarna. Men hon sa att kondomer håller för det. Man får väl lita på det OM jag bestämmer mig för att dejta någon*s* Eller skicka den tilltänkte på grundlig läkarkoll innan man gör något..tror kådis känns lättare i det läget*s*
 

Hej ThoGa, lite OT

Skrivet av  Mamma en tredje gång? (Lite hemlig ett tag till)
Har precis varit inne på din hemsida och blev verkligen inspirerad av dig! Vilket fantastiskt resultat du uppnått, stort grattis! Jag älskar själv träning och höll på jättemycket med body pump och spinning (instruktör)innan barnen men kunde desvärre knappt röra mig senaste graviditeten. Håller på att komma igen nu och har åter börjat som spin instruktör, jättekul!

Måste bara fråga, vad hade/har du för kosthållning? Du har ju fått ett så fint resultat och det brukar krävas bra kost i kombination med träning för att få det. Är själv slarvig med kosten tyärr och en riktig gottegris!

Ha det bra!

 

Egentligen

Skrivet av  ThoGa
inga direkta konstigheter. Försöker hålla mig från socker till vardags..snabba kolhydrater spar jag till efter träning(o äter inte riktigt snabba då helelr pga att jag lätt får blodsockersvängningar som inte är av gudsnåde)..har ätit mycket enligt GI, men har kommit på att om man går på näringsinnehåll o att varan inte är så raffinerad så hamnar man bra gi-mässigt per automatik..Äter framförallt rätt många kalorier per dag. Ligger på ca 3000 kcal. Min största grej är att äta ofta..o att storhandla..det gör att man inte är sugen o har alltid bra mat hemma. 6 mål mat om dagen blir det. Frulle, mellanmål, lunch, mellanmål, middag o mellanmål;-)Inga jättekonstigheter mao..o absolut inget extremt..jag är fröken lagom.*s*
 

Tack för svaret!

Skrivet av  Mamma en tredje gång?
Jag ska försöka hålla mig ifrån det söta även om det är svårt! Kunde äta en del sötsaker när jag tränade fem ggr/vecka men gör jag inte det är det ju annorlunda!
 

Artiklar från Familjeliv