Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gäspar

Skrivet av memim
Trött är bara förnamnet.
Har somnat ett par ggr ikväll redan. Har haft en jätteintensiv vecka o. luft vet jag inte vad det är. Tror det är detdär kalla mittemellan bilen o. huset.

Sander är sjuk. Igårkväll när jag jobba in det jag var borta på morgonen på annat så ringde maken o. sa Sander har hög feber. Vi skulle snusa bebis o. på kalas idag. Så det blev inställt.

Iaf har vi haft folk farande här hela dagen då ingen tycktes bry sig om att Sander var sjuk. Anton har haft en kompis här, och min syster m. man har varit här halva dan o. hämtat hem ved åt oss o. passat barn så vi fick handla. Snällt!

Igårnatt sov jag jättedåligt, för Sander lekte torktumlare o. gnydde halva natten. Stackarn har varit så trött idag o. sett så slut ut. Inga förkylningssymtom men han har gnuggat sig i pannan och sagt att det gör så ont där ovanför ögonen.

Ikväll ville Sander tidigt o. sova, maken hade åkt en sväng på jobb o. jag gick o. la mig med Sander. Tydligen så satt "stora" gossarna upp o. titta på TV o jag låg o. sov bredvid en lite konfunderad Sander när maken kom hem vid 9tiden..

Nu ska jag se om jag är lottomiljonär- man vet aldrig :D

Trevlig kväll!
Svar på tråden: Gäspar

Känner igen

Skrivet av  Lialia
det där med luften. Igår var jag ute 5 minuter runt kvarteret för att andas ut efter Julias raseriutbrott. Idag följde jag med till pulkabacken. Annars har jag varit inne sedan hemkomsten från sjukhuset i onsdags. Jo just det ikväll hämtade vi mat från restaurang. Juste av syrran att komma över och agera barnvakt, det gjorde mamma en sväng så sambon kunde lägga lister.
Hoppas att Sander sover gott nu och att han är piggare imorgon. Julia har också varit hängig en del i helgen, men inte så pass att hon legat eller det kanske inte barn gör när dom är sjuka :-)
Vann du nåt?
 

Det blev en hel del

Skrivet av  memim
dåliga rader på min lottolapp. Ingen vinst alltså.
 

Hoppas!

Skrivet av  fru Bill
Är du miljonär nu? Hoppas i alla fall du sovit gott!
 

Ja

Skrivet av  memim
inatt sov vi gott. Sander är feberfri nu men har ont i huvudet ännu. Hoppas febern håller sig borta iaf!
Miljonär är jag väl inte..direkt.
 

Artiklar från Familjeliv