Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite trött i dag

Skrivet av fru Bill
I går inventerade vi. Började 7.30 för att räkna sprit, sedan var det "vanligt" jobb hela dagen. På eftermiddagen började vi med lagret och sedan efter stängning - resten. Vi höll på till 23.30! Ramlade i säng, helt uppe i varv och var tvungen att läsa en stund. 05.20 tumlade Pontus in. Överlycklig över sin hemvändande mamma och låg och snurrade med mitt hår i sömnen, så jag trodde jag skulle bli tokig. Måste ha somnat om lite, för jag drömde att maken kom in med en hysteriskt mammig Pontus, på mitt jobb och skulle ha över honom till mig medan jag stod och försökte hjälpa en kund, som hade en låååång otydlig lista med viner. Vaknade tvärförbannad på maken, men lyckades faktiskt hindra mig själv från att skälla ut honom ;) Börjar 9:50, så nu ska jag ta mig ett bad innan jag går.
Svar på tråden: Lite trött i dag

Förstår det!

Skrivet av  Majsan med Karl 011003 & Ida 031025
Sover du nu? Nej, du jobbar väl såklart! Jag är också trött, bara av den enkla anledningen att Ida vaknar vid halv fem på mornarna, vill tutta men är förskyld och eftersom högtrycken är på sådär på morgonen blir det alltid för mycket så hon kräks så då blir vi ju uppe ändå :/ Hon får macka istället. Men himmel vilken arbetsdag du haft! Vad får man för kompensation för det egentligen? Inte räknas väl sovmorgonen idag? Hoppas du får sova gott inatt i alla fall!
 

Oj

Skrivet av  Lialia
Inventering som är så...urbota trist..och jobbigt...
Förstår att du är/var trött!
Hoppas du sover gott nu
:-)
 

Artiklar från Familjeliv