Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

shit vad här har blåst... det var rktigt

Skrivet av Linda m Oliver
obehagligt. Stundtals trode jag faktiskt att byggmaskiner o annat (träd) skulle komma farandes genom fönstren. Vattnet i toaletterna sjönk undan, HUSET skakade och idag har vi inget varmvatten. Har fått tvätta mig med våtservetter... tur vi hade lite sånt kvar. *ler*
Oliver har i sina vilda drömmar faktiskt knuffat ur mig ur sängen o ner på golvet med en DUNS. *AAAAJ*
Vet itne vad han drömde men ngt. skumt var det ialla fall där han muttrade NEJ NEJ du kan ialla fall inte fånga mig nej du får inte komma hiiit. GÅ.
Svar på tråden: shit vad här har blåst... det var rktigt

Huvva va otrevligt!!

Skrivet av  Mia72 & Martina 19/10-01, E-93, O-96
Vädrets makter har varit outgrundliga de senaste månaderna. Ja hela jorden skulle man väl kunna säga med tanke på flodvågens offer.

MEn jag hoppas att när vi ska ner till G-borg i början av april att ni har fint väder att bjuda på.
Kramisar
 

ja det får vi ju hoppas!

Skrivet av  Linda m Oliver
Ni hör väl av er??
 

jag har ju hört detta...

Skrivet av  Annifey
brorsan skulle försöka sig på att rädda regnskogen men tog sig ju inte dit för allt vatten *ler*
 

*ler* han kan ju kanske

Skrivet av  Linda m Oliver
rädda barrskog istället. Men jag antar att du mmenar universeums regnskog eller?
 

Javisst

Skrivet av  Annifey
Är det den skogen *ler*... Han tog slig bara inte genom Brunnsparken *asg*. Nu var ju inte skadorna på Universeum så stora som de först trodde men jag såg himla spännande syner framför mig...
 

Javisst

Skrivet av  Annifey
Är det den skogen *ler*... Han tog slig bara inte genom Brunnsparken *asg*. Nu var ju inte skadorna på Universeum så stora som de först trodde men jag såg himla spännande syner framför mig...
 

Javvist

Skrivet av  Annifey
är det den skogen *ler*... Han tog slig bara inte genom Brunnsparken *asg*. Nu var ju inte skadorna på Universeum så stora som de först trodde men jag såg himla spännande syner framför mig...
 

Skojar du?!! ;)

Skrivet av  Åsa med Herman
Har ute pa bonnvischan blaste det ocksa rejalt... Per och jag skulle aka hem fran ett par kompisar i lordags natt och den vagen som normalt tar 10 minuter tog en timma eftersom vi var tvungna att sicksacka oss hem pa smavagar da det lag trad over vagarna overallt... Pa en del stallen hangde traden halvvags ut over vagen och da gallde det att trampa gasen i botten innan tradet valte.... *ryser*


Krama lillkillen fran oss! :-)
 

Artiklar från Familjeliv