Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alternativ hälft

Skrivet av cinaklas
Hejsan !
jag har som jag tidigare sa nyss hittat hit !
Lite nyfiken är jag oxå . Hur många har även en alternativ hälft/sambo/man ???
o hur i så fall
Svar på tråden: Alternativ hälft

Mitt ex, a.k.a. barnafadern...

Skrivet av  Mamma Bulldeg
...bor i kollektivhus, köper ekologisk mat och har ungefär samma grundläggande värderingar som jag gällande barnuppfostran osv, däremot är han kanske inte lika noga med det praktiska som kläder och leksaker.
Hans morsa håller på med zonterapi och tror att hon varit en indian i tidigare liv så han är öppen för det mesta helt klart.

Min nuvarande kille är vegetarian, anarkist och samlar på skrot, annars är han nog rätt vanlig.
 

Samlar på skrot? *s*

Skrivet av  Jezz Yllet
Vad är det för skrot? Förlåt, blev bara så nyfiken...
 

Gamla bilar...

Skrivet av  Mamma Bulldeg
...delar till gamla bilar, motorcyklar, delar till gamla motorcyklar, småprylar som kan vara bra-att-ha osv. Han har inte sååå mycket men det tror jag är för att han bor i lägenhet i stan och inte kan leva ut sin last. Hans farsa har en vedbo, ett förråd, en lada och något annats skjul fullt med grejjor. typ fem gräsklippare och fyra halvt isärskruvade veteranmopeder och så vidare och så vidare...

Han är enda barnet så när jag fick se detta utbrast jag "åh gud vilket jobb du kommer få när de blir gamla och hamnar på hemmet med att rensa ut allt det här" Varpå han såg mycket förvånad ut och undrade vad jag menade med att rensa ut. Han har antagligen för avsikt att ta över skiten och langa in ännu mer skrot när den dagen kommer, om han inte hinner skaffa sin egen lada först då.
 

Ha ha!

Skrivet av  Jezz Yllet
Vilket intresse. *s* Skönt med lite udda intressen.
 

Artiklar från Familjeliv