Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack för förbön

Skrivet av myzoxe med robin i magen
Gråter av lycka och vi har fått toppengynekologer... Läs mer inne på ankomst februari... tusen kramar från oss tre
Svar på tråden: Tack för förbön

Låter ju

Skrivet av  Hoppfulla Li
helt underbart!
Vad jag gläds för er skull! =)

Mångar många kramar!
Ha nu en riktigt underbar helg!
 

Fick "nöd" för dig

Skrivet av  Ebba m 3
härom kvällen och bad jag med, vad kul att det ordnar sig!! Verkligen!

Har mest läst innan men utan att skriva nåt, men jag har tänkt mycket på dig.
KRAM!!!!
 

Jag har läst...

Skrivet av  lizaliza
... och jag är så glad för att ni äntligen fått träffa en läkare som ser ER och ERT problem. Inte bara en skärm. Men jag blir liksom inte klok på det här. I Jönköping såg de ju att fostret inte var friskt och inte bara att det inte hade fostervatten. Hur såg den nya läkaren på det? Trodde han att Robin var frisk? Att jag undrar är att jag blir såå upprörd om det nu är Jönköping som gjort en sån dundertabbe. Det är ju i så fall en skandal utan like. Ber att Herren ska ge er styrka även i fortsättningen. Ha en riktigt GO helg!!!
KRAM!!!!
 

Vi får nu iaf

Skrivet av  myzoxe med robin i magen
den vård vi behöver. Och det är vi som äger vården. Det är ju ett litet liv i magen på mig ju oxå. Nu får vi iaf svar på det vi har funderat över. Dom kommer iaf inte att lämna oss utanför i fortsättningen. Frågade om det kommer hända nått nu i helgen? Då sa han bara att det var bara å ringa. Ni är så välkomna!!!... Bara det känns trevligt... Stora varma kramar från oss tre... Ni betyder massvis...
 

Det är gott!!!

Skrivet av  lizaliza
Ha det jättebra i helgen!!
 

ps ni får

Skrivet av  myzoxe med robin i magen
gärna fortsätta å be för oss... Att vi slipper åka till Linköping ovs.... I morgon kommer mor och far hit. Ska bli skönt. Vi ska fira Magnus födelsedag en vecka tidigare.. :)Ska iaf sova lääääänge i morgon.. hihi.. Är lite piggare nu så därför är jag uppe så här sent. kramisar på er alla...!!!
 

Ja

Skrivet av  Hoppfulla Li
Det är klart att vi fortsätter be!
Ha nu en riktigt välsignad helg! =)
Kraaaam!
 

Urban är

Skrivet av  Marie-72
BRA!
Var den andra danska läkaren möjligens Lisbeth Liest? Hon har jag träffat 2-3 gånger och hyser stor respekt för henne.
Vad skönt att ni blev ordentligt bemött! Jag fick ju en så go\' känsla när jag läste att ni skulle till Eksjö.
Det betyder mycket, oavsett vilken utgång det blir, att man har blivit sett och förstått och behandlat som blivande föräldrar.
Jag håller tummarna, knäpper händerna, korsar tårna och allt vad man kan hitta på för eran skuld!
Lycka till med firandet av Magnus. Vad skönt att ni kan fira med lättare hjärtan.
Kramar!!!!
 

Westergård???

Skrivet av  myzoxe med robin i magen
nått... Dom verkar va helsköna typer där borta.. hihi... Bor du i Eksjö..? Vill du mejla mig? Min mejl står i mitt info. Man ska ju passa på och fira när man har nått och fira :). Mammas och pappas motto... *S* NU har jag iaf sovit... Skönt å lägga sig ner igår natt och veta att vi blir väl om händetagna... Det kommer å gå hur bra som helst nu... Tusen kramar från oss tre.
 

Jag ber

Skrivet av  Katarina_79
för er. Vad skönt att ni fått medkännande gynekologer äntligen. Det är skandal att det tas som självklart att man vill avbryta graviditeten om det är något fel.
Jesus finns alltid där, han bär dig när du inte själv orkar. Du känner dig säkert inte stark, men du får vila i honom!
Massor med kramar.
 

tack.. :)

Skrivet av  myzoxe med robin i magen
Det gläder mig... Ber lite ibland för ungen oxå... Kände i morse hur han sparkade mig i magen.. *S* Längtar till en ny ultid nästa vecka.. kramis
 

Artiklar från Familjeliv