Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vet inte vad jag ska skriva riktigt

Skrivet av myzoxe med robin i magen
men jag har lite ångest.. Speciellt nattetid.. suckar. Kan inte somna. Ångest för barnet ångest för allt... suckar. Vågar inte skriva allt... Men i morgon kl 18.00 ska vi iaf på ultraljud för andra bedömning. Jag måste va knäpp eller nått. Orkar liksom inte med det här. Både orkar och inte orkar. Ni får gärna be över det här men jag går nog snart och drar nått gammalt över mig eller nått... Förlåt men jag e nog lite deppig.. kram alla här inne....
Svar på tråden: Vet inte vad jag ska skriva riktigt

Åh vännen!

Skrivet av  Hoppfulla Li
Det är inte konstigt att du reagerar så där!
Du har ju gått igenom en tämligen traumatisk upplevelse och antagligen en chock!
Det viktigaste nu är att du tar hand om dig själv och bebben. Stäng av alla tankar och funderingar så mycket du kan. Gör saker du tycker om att göra och se till att inte sitta hemma ensam eller så!
Jag ber för er och tänker på er och vet att du/ni inte är ensamma i detta. Vad som än sker framöver kommer Gud att ta er igenom och ta hand om er!
Många styrkekramar och Guds rika välsignelse över er!
 

Tänkte på en sång..

Skrivet av  lizaliza
..som jag brukar sjunga i kyrkan. Den går så här..

Håll ut! Håll ut! Jag ska aldrig lämna dej.Håll ut! Håll ut! Jag ska visa en väg för dej. När allting känns tungt. Du undrar: Hur ska det gå?. När livet känns hårt och kallt och ingen väg finns att gå.
Då finns Han där. Han ser hur du mår. Ge inte upp! Håll ut!
..............................
Herren är DIN herde.....
Kram!
 

Tänker på dig

Skrivet av  Passiflora
Jag tänker på dig och förstår att det inte är lätt för dig att vara glad hela tiden.
Jag tyckte lizaliza hade skickat en jättefin sång till dig som säger väldigt mycket.
Kram!
 

Men det är ju inte konstigt

Skrivet av  Katarina_79
att du har ångest, det du går igenom är ju jättejobbigt! Det är självklart att du är deppig, konstigt skulle det vara annars. Jag hoppas du kan känna att du är buren av alla de böner som bes för dig just nu.
Massor av kramar, ska be för dig i morgon!!
 

Artiklar från Familjeliv