Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill ni be för mig?

Skrivet av Cheyenne
Hej

Jag är så tacksam om ni vill be för mig. Jag vill inte gå in på varför men just nu känns mycket väldigt jobbigt. Det jobbigaste är att det inte är något jag kan påverka själv. Om ni vill ta med mig i era böner, är jag väldigt tacksam!
Svar på tråden: Vill ni be för mig?

jag tänker

Skrivet av  myzoxe
på dig vännen... kram från oss...
 

Desamma!

Skrivet av  Cheyenne
Jag har med er i mina böner. Tänk på att Jesus är med er i er svåra situation. Kan inte sätta mig in i er situation men förstår att ni går igenom kanske det allra svåraste ni kommer gå igenom. Är så ledsen för er skull. Ska fortsätta be för er.

*styrkekram*
 

tack...

Skrivet av  myzoxe
kan liksom bara tacka... sitter här med mensvärk och funderar på om bebben kommer innan helgen eller inte.. usch.. kramis...
 

Måste vara så tufft

Skrivet av  Cheyenne
Vet inte vad jag kan skriva. Det finns inget som jag kan säga som kan få dig att må bättre eller förändra situationen. Men vet att jag tänker på dig, liksom jag är säker på att många fler gör här på Aff. Kram!
 

Absolut!

Skrivet av  Therese
Du är redan där! kram
 

Tack och kram! *imt*

Skrivet av  Cheyenne
 

Ber för dig

Skrivet av  ylvat
Vet hur hjälplös man kan känna sig när man själv inte kan påverka. Då är det skönt att, trots ovisshet och oro, veta att Gud är vår Far och att han älskar oss och vill oss väl. "För dem som älskar Gud samverkar allt till det bästa."
Kram
 

Tack

Skrivet av  Cheyenne
både för dina ord och för dina böner. Det värmer! Just idag känns det lite lättare men är inte över på nåt sätt än...
 

Självklart

Skrivet av  Litchie
Gumman!

Som du kanske sett så gick det åt skogen. Jag har lämnat allt vad planer på bebis heter osv.

Många Kramar
 

Tack!

Skrivet av  Cheyenne
Ja, jag såg det. Vad tråkigt. Jag ska be för dig, om du vill. Hoppas det ordnar sig för er på nåt sätt ändå...

Mitt jobbiga har som väl är inte med bebis att göra, utan är en helt annan grej. Tack för att du ber.
 

Jo det vill jag

Skrivet av  Passiflora
Jag vill gärna br för dig och situtionen.
Kram!
 

be

Skrivet av  Passiflora
Ursäkta be skulle det vara förstås
 

Tack!

Skrivet av  Cheyenne
Det blir jag glad för!

Kram!
 

Tänker på dej

Skrivet av  virriga bettan
kramen får du här
 

Tack!

Skrivet av  Cheyenne
Kram!
 

Artiklar från Familjeliv