Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Marie-72

Skrivet av Sölvi med 6 barn
Får man vara nyfiken på vart du bor. Såg att du hade samma läkare på KK som Myzoxe, och hon bor nära mig. Och så blev jag nyfiken på vart du kommer ifrån, då det står i din info att du kom till Sverige i 97. Själv är jag norsk, 33 år och har 6 barn (födda 95, 96,96 (tvillingar) 99, 01, 04) Vill du inte svara här så kanske privat? [email protected]
Svar på tråden: Marie-72

Hej Sölvi *OT*

Skrivet av  ylvat
Long time no see! Grattis till senaste babyn! När kom han/hon? Har inte insett att det var du förrän jag såg e-mejladressen + att jag minns att ni fick tvillingar för ett antal år sedan. De är ju riktigt stora nu. :)

Kommer du ihåg mig?
Vi jobbade ihop på RIM för en evighet sen!
Sköt om dig och familjen! Hälsa maken!

Kram
 

Nämen!

Skrivet av  Sölvi med 6 barn
Hej Ylvat....är du _den_ Ylva!!!!!! Kul, det var verkligen länge sedan. Är ni kvar i kyrkan där, eller bor ni i någon annan stad. Har ju inte kollet på alla som de flyger och far..:)
Och hur många barn har du, minns bara första, men hörde väl att du i alla fall fick en till?
Jodå, själv har vi 6 barn och den sista var en liten flicka som blir 6 mnd redan, på söndag. Tvillingarna är redan 8! Kul att höra från dig, man vet ju inte vem man pratar med egentligen ju!
Skall också hälsa från fam Heim, dem känner du väl, Chistian bad mig hälsa så mycket!!!
Och hälsa din make!!!!
 

Artiklar från Familjeliv