Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I´m back!!

Skrivet av Py!!!
Nuså - är jag igång med träningen igen!! Efter ett nästan 6 veckors (förutom 2-3 konditionspass...) långt uppehåll m träning känner jag det välbekanta suget igen!!! Opererade ju handen (Karpaltunnel) för 6 veckor sen - sen tog visst latmasken tag i mig. För en gångs skull tog jag även det med ro och satte mig ner o väntade på att få tillbaks lusten:-) O den kom!! Styrka igår (axlar triceps mage) o ett friskis pass på lunchen!! (Har inte varit på friskis på 17 (!) år - och kom igen varför - inte min grej - gillar ju koreografi efter att ha dansat i15 år!!! Men jag tog i så de undrade varför jag var så plommonröd under eftermiddagsmötet!!! O lyckas nog träna på söndag med! Kan ju vara en bidragande faktor att jag börjar leda pass igen efter nyår - ett muskelpass en dag i veckan. Tjoho!!! Efter en hel del motgångar privat känner jag att jag snart har tillbaks orken.... Tack för att ni finns o för att ni orkat läsa mitt trams!!! Thoga - åter igen - skulle kunna mörda för dina axlar!! Oa - har du vilat nått från träningen? Maria65 - några nya matideér på g?! Sist provade du vegan!!
Kram till er alla!!!
Svar på tråden: I´m back!!

Härligt!

Skrivet av  Nanna B
Välkommen tillbaks! Skönt att vara igång igen förstår jag! :-)
 

Hej hand-kompis!

Skrivet av  Veteranen
Eller snarare hand-krångel-kompis...;-)

Skönt att du är på g igen!
 

Artiklar från Familjeliv