Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

body for life

Skrivet av mallan m hugo
Jag är inne här ibland o har för mig att jag läst tidigare att några kört bfl. Har skummat genom boken, men skulle vilja veta resultat osv från er som kört denna!
Svar på tråden: body for life

Mycket bra resultat...

Skrivet av  Dupin
jag har genomfört 2 challenges.

Konditionsträningen sänkte min vilopuls med 20 slag/minut efter de första 2 månaderna första gången.
Och styrketräningen är väldigt effektiv - har aldrig känt mig så vältränad som under de perioderna.

Även mentalt blev jag stark, man måste ju vara väldigt motiverad för att ta sig igenom strikt, och det smittar av sig på andra områden också tycker jag!

Matvanorna har jag behållit. Upptäckte att lösningen på mina eftermiddags"dippar" var just att äta mindre mål men oftare och det har jag fortsatt med.

Skumma boken är nog jättebra, läser man för noga får i alla fall jag lite spader.
Dessutom är matlistan i svenska övers. inte fullständig
vilket kan vara lite förvirrande.

Jag tog mest till mig de konkreta instruktionerna, sen var vi ganska många här då som körde så vi kommunicerade mycket.
 

Ska snart köra igång

Skrivet av  M
Har läst boken och känner mig supermotiverad, så jag ska bara skaka av mig den här hemska förkylningen jag dragit på mig så är jag på G!!
 

Artiklar från Familjeliv