Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kungafamiljens undre liv

Skrivet av Nyfiken
Nu såg vi nyss en del skvaller om våra sessor men inte om prinsen, tycker han bättre om pojkar eller har han synts med någon tjej?

Kungen var rätt så påpassad som ung och hade en del brudar, bl.a. porrisen Lena Skoog som är död nu. Men har man noterat något om Silvias bakgrund, var hon en blyg jungfru eller varit ute i svängen redan, gammal som hon var innan hon blev med kungen?
Svar på tråden: Kungafamiljens undre liv

Han kilar ju stadigt med sin...

Skrivet av  komet
...flickvän sen flera år tillbaka.
 

Ja jag misstänkte det för

Skrivet av  Nyfiken
det är ju en stilig gosse, så återstår historiken om det övriga okända.
 

Det är ju vida känt...

Skrivet av  Dottie
..att kungen inte direkt "haller pa sig". Han festar rätt vilt med sina utvalda polare pa olika krogar och rest (som da stänger för allmänheten). Mycket kvinnor har man hört. Mycket unga kvinnor fran öst. Hans bästis Noppe har ju just gift sig med en kvinna (och fatt en son) som är yngre än hans yngsta barn. Och han har väl barn i aldern 35-26 eller sa.)

Silvia sägs ha haft en affär med Miterrand (franske presidenten) en gang i tiden. Och hon pratar bara tyska med kungen. Det är därför hon talar sa dalig svenska. Hon kallas faktiskt för "tyskan" av sina dambekanta och är inte sadär särdeles omtyckt heller vad jag förstar. Hon tar sig själv pa enormt stort allvar tydligen. Jag tror det är ett ganska frostigt äktenskap faktiskt.

Men ungarna verkar rätt normala. Och de pratar säkerligen samtliga flytande tyska! Ha ha!
Speciellt Carl-Philip verkar rätt cool tycker jag. Och hans Emma absolut normalast av kungabarns-samborna. Vickans Daniel ser lite smörig ut, och Maddes Jonas ser ut att ha 5 liter pomada i haret varje dag. Jag vet inte. Det är ju inne bland överklass bratsen det där med haret i och för sig... De kanske är jättetrevliga och smarta trots det. Men det far vi aldrig veta.

Ja, det är vad jag har hört...
 

har inte Mitterand

Skrivet av  fran
haft ihop det med ett av nyhetsankarna på aktuellt - hon den blonda (som inte jobbar som det längre), minns inte namnet.

men att silvia bara pratar tyska med knugen! Ojoj, hon som förklarar sin brytning med att hon kom till sverige så sent och redan kunde så många språk...

förövrigt har det ju gått skvaller kring Noppe och Carl-Philip. men vi får väl hoppas att det inte stämmer...
 

Noppe och C-P...

Skrivet av  Dottie
...ha ha ha..neeej, absolut inte. Fast det var kul skvaller. Riktigt sa konsiga vanor har dom inte pa hovet, det kan jag nästan lova.
 

Hahahaha!

Skrivet av  Polly
Noppe och Carl Philip, ja det vore något det!!! Fniss!
 

Men är C-P så smart då?

Skrivet av  A
Tycker det brukar bli lite pinsamt när han ska svara på frågor i tv. Han kanske är nervös, men jag tycker han verkar lite korkad....
 

är nog nervös...

Skrivet av  fran
och så är de så itutade att allt måste vara sååå korrekt. kommer ihåg under någon fotbollsmästerskap(94 kanske?) så tryckte nån reporter upp micken under näsan på honom och utkrävde ett svar på vem som var bäst i landslaget (självklart ska ju killen i familjen ha en åsikt) och han stod och stammade och tittade ner och mumlade nåt om att han inte visste "alla är väl bra...". verkade inte vara ett dugg insatt tyckte jag då, men sportintresserad har han ju visat sig vara.

då tyckte jag synd om pojken...
 

o jag har hört

Skrivet av  maria
något helt annat dvs att barnen är helt ok är vi över om Men Kungen o Silvia är som vilket medelålders par som helst, han är en kul gubbe o hon en helt vanlig tant som väntar på att bli farmor mormor O frositigt nje du snarare fullt av humor i det äktenskapet,
De vilda festern ja vad får du allt i från..
 

Carl-Philip med flickvän

Skrivet av  PinkIsMyPassion
ser jag ofta eftersom jag bor ca 500 meter ifrån dem. De brukar ta en runda på Djurgården med en svart labrador tror jag att det är. Förresten brukar Madeleine parkera sin SUV i kvarteret då hon besöker sin pojkvän.
 

Var bor de/ni:-?) Imt

Skrivet av  Moder Svea
 

På Gärdet i Sthlm imt

Skrivet av  PinkIsMyPassion
 

Emma har en Rottweiler..IMT

Skrivet av  fili
=)
 

Artiklar från Familjeliv