Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Förstår inte hur tv tänker

Skrivet av Lena
Galenskaparna kunde de sända. Hipp Hipp tog de bort lika så Grevinnna och betjänten, men i dag ska de visst sända Graven.
Undrar hur de tänker då de ändrar om i tablåerna och när är det lämpligt att visa de program som de nu tar bort.
Svar på tråden: Förstår inte hur tv tänker

Vad är det för fel?

Skrivet av  Camilla, jobbar på bibblan
På att visa Graven egentligen? Det är en serie som jag och säkert många andra vill se fortsättningen av!!!
 

Nja

Skrivet av  Heather
det är väl inget fel på att visa Graven. Det som man kan undra över är varför de tar bort vissa program och sänder andra. Är det innehållet? Är det längden på programmet? Är det tidpunkten de går på?

Det är väl egentligen ett riktigt ilandsproblem, men när man sett fram emot att se t ex HippHipp, så blir man lite besviken och undrar varför just den fick gå.
 

Nej jag ser inget fel

Skrivet av  Lena
i att visa Graven. Jag är glad att de visar det eftersom jag gillar den serien skarpt.
Men det var mest som Heather skrev att det var innehållet. Att de tog bort Hipp hipp och visade Galenskaparna och Stefan & Christer (fast det var i och för sig fyran som visade det sista) och att de visar Graven, varför kan man se det men inte Hipp hipp liksom?
Äh svårt att beskriva i skrift vad jag menar....
 

Läste på någon annan sida..

Skrivet av  Lotta
..att i Hipp hipp, så hade de visst med någon sketch från Thailand. (Har inte sett den själv.) Någon skulle visst ha gått på en strand i Thailand, för att "bli ett" med Thailand eller något sånt.
Lite opassande förstås....

(Fast min personliga åsikt är ju att de kunde klippt bort just den scenen isåfall...)
 

Tydligen fanns det inte med

Skrivet av  Lena
i det som skulle visas nu. Det var någon längre ner som skrev att de hade varit och sett det live och det fanns inget sånt med.
 

Jamen

Skrivet av  Carina
de har ju gjort flera olika varianter på den live så om man har varit och sett den en gång vet man ju inte vad de haft med de andra gångerna.
 

Men den de skulle

Skrivet av  Lena
visa innehöll tydligen inte nåfot sådant.
Jag har inte varit och sett något live (knappt på tv heller) men någon här eller på annat ställe (minns ej var) skrev att det de skulle visa inte hade sådant innehåll
 

Här är lite info

Skrivet av  Heather
http://www.expressen.se/index.jsp?a=227037
 

Artiklar från Familjeliv