Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är inte det här snacket för bokstavsdiagnoser?

Skrivet av Undrande
Det verkar som att allt möjligt förekommer här (huvudvärk och knölar) och bara lite av vad snackinfon säger...
Svar på tråden: Är inte det här snacket för bokstavsdiagnoser?

Det startade väl som...

Skrivet av  Fellatrix
bokstavssnack, men det finns behov av annat också och vart ska det då ta vägen?
 

Förlåt

Skrivet av  köffköff
Visste inte det. Det framgår inte direkt av rubliken att det bara gäller bokstavsdiagnoser. Kanske bör snacket döpas om? Kan det inte finnas ett till snack för oss med andra krämpor?
 

Nej!

Skrivet av  Nicklösa
Det finns ett särskilt snack för bokstavsdiagnoser (där de alltså ej ifrågasätts och främst för de som har diagnos eller har personer i sin närhet med diagnos)
Från början handlade denna sida främst om det också, men numer är den väldigt bred och man kan fråga om vad som helst som har med vilken sjukdom som helst att göra...
Jättebra sida!
 

läs snackinfot!

Skrivet av  Undrande
jag här inget emot att det är blandat men kanske det ska vara två snack?
 

Själv tycker jag...

Skrivet av  Vimling
att det går jättebra att scrolla förbi de inlägg som handlar om bokstavdiagnoser, om jag inte läser dem av ren nyfikenhet för det händer ju faktiskt att man lär sig saker =) Jag tycker det skall vara kvar som det är!
 

Du

Skrivet av  *
Har inte blivit fästingbiten och det är Borrelia då?
(Fast det kanske de redan kollat, eller?)
 

Skulle ja vara svar till "Fråga om skarp..."

Skrivet av  *
 

Nej, det är det inte!

Skrivet av  Förälder
Snacket startades för att föräldrar till bokstavsbarn skulle slippa må dåligt av att bli anklagade för att själva ha orsakat sina barns handikapp men fick med flit ett bredare namn just därför att det inte skulle vara så begränsat!
 

Barn m särkilda behov

Skrivet av  Gravid
Under det snackämnet finns det en egen snackgrupp för föräldrar med bokstavsbarn.. När jag gick in på denna snack grupp så antog jag att man diskuterade alla olika slags sjukdoms diagnoser från graviditet till små och stora barn, eller är det jag som är helt ute och cyklar..
 

Nädå

Skrivet av  *
alla slags sjukdomar är vad som oftast tas upp här. Sedan kommer dessa bokstavsdiskusioner in lite då och då en vända.
Du är alltså inte ute och cyklar alls. Om sedan någon irriterar sig på att det numer är så brett här är det deras problem...
 

i infot står det:

Skrivet av  a
(Snackgruppen las upp för att föra bort diskussionerna om diagnoser från bl a gruppen Föräldrar till bokstavsbarn.)
 

Artiklar från Familjeliv