Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ska till sthlm 14-16 januari

Skrivet av Monika m Tilde
Och vill ha lite tips på "roligheter" att göra för mig och Erika. OCh så förståss: Är nån intresserad av en fika på lördag?? Eller fredag efter 14.00?
Svar på tråden: Ska till sthlm 14-16 januari

Alltid sugen på en fika! = )

Skrivet av  .::Anna & flickorna::.
ursäkta om jag frågar, men vem är Erika? = ) Förlåt om jag har glömt bort något/någon *s*

Jag tycker det är fantastiskt roligt med Astrid Lindgrens "Junibacken"! Där kan man gå några timmar, minst! Iaf en hel förmiddag. = )

City men alla dess affärer. Åhléns varuhuset är gigantiskt numera!

Eller är du bara ute efter barnaktiviteter? Då kanske shopping inte är så roligt alla gånger? = )

Kram
 

Inga barnaktiviteter:)

Skrivet av  Monika m Tilde
Erika är min bästa kompis:) Tror alltid att alla förstår det, eller rättare sagt: att jag "pratat" om henne så hon är "känd":)

Vi ska på storstadsweekend alldeles själv, och iof så skulle vi nog båda gilla junibacken så vi får se... men det var mer "på kvällskröken" göra jag tänkte på... Grease går, det vet vi - men finns det roliga ställen där man kan sitta och umgås samtidigt?? Klart det finns, men har du något att rekommendera.

 

Inga barnaktiviteter:)

Skrivet av  Monika m Tilde
Bara roligheter för två smått galna tjejer från norrland:) Erika är min bästa kompis, och vi ska ha en helg för oss själva innan hon åker till Kebnekajse på jobb.

Har du något roligt ställe att tipsa om för fredag eller lördag?? Kvällen alltså;) Gärna där man kan umgås och snacka samtidigt...
 

Artiklar från Familjeliv