Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vi behöver en snackvärd eller två!

Skrivet av ärtan
Jag vill inte vara snackvärd. Jag hoppas att någon annan vill ta på sig det ansvaret. Bäst tror jag är om två personer tar på sig det, då kan man bolla idéer och är aldrig ensam med ansvaret.

Upp med händerna ni som är intresserade!
Svar på tråden: Vi behöver en snackvärd eller två!

Varför?

Skrivet av  Moppe - en värld av snack
Jag har varit härinne sen starten, och jag ser ingenstans ett ställe där en snackvärd skulle ha tillfört nåt. Eller är det eventuella framtida situationer du funderar på?
 

För nu och framöver

Skrivet av  ärtan
respekten brister tycker jag. Naturligtvis hoppas jag ju, naiv som jag faktiskt är innerst inne, att alla _ska_ kunna vara snälla mot varandra och krama varandra, men det funkar ju inte så och särskilt inte i ett snack där feminism diskuteras.
 

Ärtan: du uppmärksammade ju mig på Snackreglerna. De är bra!

Skrivet av  Sportbil
Där står ju om respekt, förolämpningar etc. Det som i så fall ev. saknas är väl att någon verkligen ser till att reglerna efterlevs. Om det är det som är din poäng så håller jag med dig. För annars blir det ju löjligt att ha regler som är betydelselösa. Sen måste man iofs ge folk rätt att göra tillfälliga övertramp om de sen ångrar sig och ber om ursäkt.

Däremot ska ju ett snackforum per definition var öppet för alla åsikter och alla inlägg. Det man sen kan hoppas på är väl att de som inte egentligen är intresserade av ämnet tröttnar på att skriva.

När det gäller Vox Libera och dennes inlägg så får det stå utan vare sig mitt medhåll eller mothugg utan jag håller mig till Snackreglerna.
 

Artiklar från Familjeliv