Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är detta "uppfostrande", "prackande på normer"?

Skrivet av Sportbil - surputte men inget troll
Tycker alla ni är helt patetiska nu ni som gnäller om "uppfostring" och "prackande på normer" på detta sätt bara för att jag har en ÅSIKT att man ska ha sin info aktiverad och bara för att jag berättar varför jag tycker så. Eftersom jag blev irriterad nu så ska jag illustrera vilket stort "SJÄLVMÅL" ni gjort med ett citat från signaturen Ärtan:

"- Hur ska vi förhålla oss till troll? Radera rakt av?"

mer om troll (2001-10-17 14:28:50) + -

signaturlösa inlägg brukar innehålla de värsta elakheterna och påhoppen. Bidrar till en otrevlig stämning."
(slut citat)

Ja,ja otrevlig stämning blev det! Men först när Sportbil råkade säga samma sak! Då blev det "uppfostring" och "prackande på av normer" minsann.
Och sen undrar ni varför man kan tro att ni är manshatare! Patetiskt säger jag och stänger av nu!
Svar på tråden: Är detta "uppfostrande", "prackande på normer"?

jösses

Skrivet av  Katjana
imt
 

Skillnad på signaturlös..

Skrivet av  Marisan
och infolös. Stor skillnad faktiskt.
 

Och förresten, oroa dig inte..;)

Skrivet av  Marisan
hade det varit en kvinna som skrivit samma inlägg som du så hade jag reagerat precis likadant.
Ingen manshatare här inte;)
 

Hau tappat läsglasögonen?

Skrivet av  ärtan utan info!
Jag skriver om personer som skriver utan nick, INTE om personer som inte aktiverar sin info. Dom är det bara DU som har åsikter om. LÄS för fan!

Och förresten så kan du ju gå in på PappSnack och banka på pappa F också isåfall, han och jag har samma åsikt i den frågan (kors i taket)
 

Va??? Stänger du av?

Skrivet av  lyckligt lottad, inte bara manshatare, ful också...
"Halleluja, ärad vare gud i höjden, jag har gjort sportbilen själv i slöjden!" säger jag då. Allvarligt talat Sportbil - "get a life", har du inget bättre för dig än att försöka uppfostra alla oss bittra, sura manshatande feminister här inne? Vad gjorde du innan det här snacket fanns? Du uppvisar en kombination av självöverskattning och rättrådig indignation som vore komisk om den inte vore så himla jobbig.
 

Två HELT olika situationer

Skrivet av  KarinD
Hej
Det är skillnad på att välja att använda en annan signatur när man gör ett inlägg som kan vara påhopp för att man inte vågar använda sin nick och att inte ha en info-ruta.
Jag tycker inte om när folk plötsligt blir anonyma för att göra ett kanske otrevligt inlägg. Man skall stå för sina åsikter och behålla samma nick - kontinuitet.
Att välja att inte ha en info-ruta handlar inte om ovan nämnda ämne. Om man befinner sig här regelbundet skapar man nog sig en bild av debattörerna. De flesta verkar posta regelbundet.
Det första är en smitning - det andra en petitess
mvh
Karin
 

Verkar dock som...

Skrivet av  Okså anonym
...det han blir sur om nu inte är det, utan att hans åsikter alltid får mothugg med negativa uttryck som inte andra får lika mycket. Tror det blir tråkigare här nu om han verkligen försvinner.
 

Som man ropar får man svar. (imt)

Skrivet av  Anonym såklart:-)
 

Angående er anonymitet

Skrivet av  KarinD
Hej
Postar ni i vanliga fall under andra namn?
Isåfall: varför använder ni inte dem nu.
trist
mvh
Karin
 

Artiklar från Familjeliv