Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Betr ärtans bus...

Skrivet av femininfeminist
så i stället för att busa så kan ni gärna gå in på KoM och tycka till om mitt inlägg om porr, med sign. "anti-porr".


Svar på tråden: Betr ärtans bus...

Skrev lite fel...

Skrivet av  femininfeminist
under sign. "cecilia" ska det va och inlägget heter "porr är sjukt".
 

Bra jobbat gumman!

Skrivet av  ärtan
Men jag tycker de ska byta namn på snacket till "Sexsnack" istället för "Kvinna och man". Någonstans inom mig har jag föreställt mig "Jämlikt hemma" som till för de som tröttnat på att försöka "göra som man borde" och "Kvinna och man" för de som försöker bibehålla sin relation rätt mycket i enlighet med rådande könsroller.

För några månader sen var det en helt annan stämning därinne, mycket relationer och otrohet och "varför gör det motsatta könet så?", faktiskt riktigt spännande att läsa. Nu är det bara sex. Inbillar mig att det måste finnas många som slutat där pga allt sexsnack.
 

Ja!

Skrivet av  femininfeminist
Jag skulle vilja byta namn på det till "porrsnack"! Tyvärr tror jag många tjejer som skriver där, och som tror att dom är så frigjorda när dom säger hurra till porren och vi är då bannemej lika intresserade av porr som män, gräver sin egen mycket djupa grop! Jämställdhet i all ära men porr har över huvud taget inget med jämställdhet att göra utan är det mest ojämställda man kan tänka sig! Det är definitivt inget häftigt att gilla porr, det är bara idiotiskt vare sig man är kvinna eller man!
 

Jag skriver inte där längre...

Skrivet av  Jensan
tyckte det var intressant tidigare och då var det OK om det kom något "sexinlägg" lite då och då. Har varit inne och läst ditt inlägg och kan bara säga att jag tycker du har rätt.
 

Kan inte fler feminister...

Skrivet av  
gå in på kvinna och man och ge sig in i porrdiskussionen som pågår?
 

Försökt lite lamt

Skrivet av  Frippa
även om jag redan misstänker vad svaren blir. Att jag antagligen är en förtorkad, frigid, ful, fel och förbittrad feminist med ett fantasilöst och dåligt sexliv. För att inte tala om moralkärring.
 

Glöm inte

Skrivet av  ärtan, håller fingrarna borta
orakad! *fniss*
 

Yepp *flätar benhåren* (imt)

Skrivet av  Frippa
;-D
 

Åhå, makramé!

Skrivet av  husliga ärtan
Vad impad jag blir! *fniss*
 

Gör en råbandsknop med halvslag och knorr

Skrivet av  Frippa
Slå det du!
 

Jorå!

Skrivet av  ärtan
*använder busken under armarna och gör en constrictor kring deoflaskan*

Sådär! Pyntad och klar!
 

Artiklar från Familjeliv