Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hur många gånger...

Skrivet av Fenrisulven*packar lätt*
kan man vända på ett par kalsonger? fram/bak inåut fram/bak...ett par kallingar i 4 dagar va? 3par borde räcka i 2 veckor då va? :-D
Svar på tråden: hur många gånger...

Säkert....

Skrivet av  Kaili
fast det beror nog på om du tänkt dejta eller inte... och om det finns en chans/risk att du ska visa upp dig i kallingarna eller inte... fast om du tar ett par till kan du ju ha som reserv om/när du träffar den speciella *tipsar*
Vart ska du?
 

hmm..där sa du något...

Skrivet av  Fenrisulven*packar lätt*
dejta...
*packar med sidenkallingarna med homer simpson på*
till thailand går resan..pukhet
 

Åhhhhh.....

Skrivet av  Kaili
nu blev jag avis...
Ha det så kul! Äsch, det behöver jag inte säga... det kommer du ju få garanterat... Ta med ett par kallingar till du, ett par utan Homer kanske... *ler*
 

Eller så går du enligt principen:

Skrivet av  Ziggy
"Man vet aldrig när man trillar av pinn. Men när jag gör det vill jag i alla fall ha rena kallingar"

Och då får du nog packa några flera........men det finns väl folk som får betalt för att tvätta dit du sak?
 

pinkar.....

Skrivet av  Fenrisulven*packar lätt*
man inte på sig iallafall när man dör??..då spelar de ju lixom ingen roll :-D
 

Säger som....

Skrivet av  Ziggy
....uppfinnaren från Sumpan i Lorry.... "Tänkte inte på det" :-)

Fast å andra sidan.......har man genomfört korrekta åtgärder för "batalj" så har man ju passerat kontrollpunkten "Töm tarm och blåsa"....och då är det ju inte säkert att det kommer nåt!

Hmmmm.....tål att filosofera vidare runt!
 

Kallingar

Skrivet av  Jenny Oliver-den late kocken
för två veckor tar väl inte sååå stor plats i resväskan, eller har du megasize?*garvar*

Enda gången jag har varit utomlands packade jag 5 trosor/passet och ett linne. Reste i jobbartofflorna och favvojeansen som var ingångna och bekväma (och de enda som fanns att tillgå eftersom jag tjuv-vabbade 1 vecka, hemska jag!)
Kläder kan man ju köpa på stället och flera resväskor likaså! :O)

Har du resfeber?*S*
 

nu ska inte fröken va sån...

Skrivet av  Fenrisulven*packar lätt*
jag har inte mätt "den" på länge :-D
Resfeber??...skojar du.. :-/
 

Vafasen

Skrivet av  Milou
behöver du kallingar till där? Äh, låt den dingla fritt, du är ju på semester?

(Jaja, ett par shorts kan du ju ha på dårå om du är buskablyg)

Packa ner mej i en väska? Pliiz?

*kramar om vännen*

(Och du, tar du inte efyran upp till fjollträsk så kan du fika här på vägen?)
 

min...

Skrivet av  Fenrisulven*packar lätt*
dingeling min dingeling!!! *sjunger*
tyvärr blir de e4:an....vill inte åka vägen "där varje by med självaktning har en rondell och ett rödljs" ;-)
 

Du glömde en grej!

Skrivet av  Ziggy
..."rondel, rödljus OCH mjölkpall med tillhörande byfåne"
 

Hur m ånga ggr som helst

Skrivet av  Mathea
egentligen. Frågan är ju om du vill att alla ska sitta 20 meter ifrån dig och om du står ut med alla flugorna.

Men nu ska du få ett tips... Man _kan_ tvätta kläder för hand. Och om man inte orkar det så är det väldans billigt att få kläder tvättade där, bara du kan stå ut med att de är aningens färglösa när du får tillbaka dom.

Har du letat upp nån Lonely Planet än?
 

alltså man KAN

Skrivet av  em...
vända dom absolut hur länge som helst tills dom skrikande springer iväg mot tvättkorgen och på vägen kastar sig i tvättmedels-burken.... då borde man få en hint om att det är dax ;)

men frågan är juh som sagt hur fräscht det är... å som du vet så älskar vi tjejor rena fräscha karlar så ta med dej antingen 20 par eller en påse tvättmedel :)
fast tja en lagom svettig, skitig karl i blåbyxor är juh iofs *slörp* .... nä skit i tvättmedlet å packa ner blåbyxorna istället *tipsar*

:)
 

Artiklar från Familjeliv