Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Uppdatering till intresseklubben:

Skrivet av Jenny Oliver-den late kocken
Snart dags att påbörja nedräkning och hög tid att springa runt med spackelspaden och fylla igen fina hål som jag och min ovän borren tillverkat i alla väggar..

Annat viktigt vetande är att jag alldeles snart är uppe i min etttusonde förlossning.. eller ja, inte min förlossning dårå (jag är väl ingen fladderfi**a heller)! Och så har jag väl gosat och smiskat ett tusental goa barn vid det här laget och vet att jag vill smiska mera, har lagt bort jobb-bytarplanerna på hyllan och kavlar upp ärmarna i ny anda!

Så, hur fyller ni era dagar? Med vin, kvinnor och fågelsång?
Eller med luftgitarr, tristess och väntan på tomten?
Svar på tråden: Uppdatering till intresseklubben:

när bär det iväg?

Skrivet av  em...
isch vågar inte ens tänka på allt man måste åtgärda om man flyttar härifrån... *bläää*

etttusonde (fan va konstigt det ordet såg ut *hm*... blev lite skraj där innan jag läste vidare *S*
så hur firar men det?? måste väl firas med champange eller en bärs eller så tycker jag :) vet att dom har himla himla goa på H.L kanske kan man få bjussa jubilaren på en i helgen ?? *lockar*

tjaa hur fyller man dagen... vin, kvinnor å fågelsång där går juh en bort direkt finns väl inte en fågel-jävle som pallat kylan å är det det så kvittrar han inte möcke inte, hostar å huttrar möjligen.. kvinnor tjaaa har du intensiv-dejtat en tjej härinne iofs *S* men inte sååååå ;), vin jaa gärna fast det varit lugnt med den varan på sistonde...

luftgitarr spelas inte här en å annan fickpingis kan jag dock ställa upp på om det kniper å nån behöver hjälp, tristess har jag inte ork lust eller tid med å den där jäkla tomten han ska jag ta ett snack me tycker vi kan hoppa över å vänta på honom...

fyller mer mina dagar me känslostormar som, stress, skratt, flams, morrande, trams, tjat, mera skratt, gäspande, pirr, muttrande, ännu mera skratt, lite mer stress o.s.v

:)




 

*

Skrivet av  Mathea
intensiv-dejtat... du är kul du! :-)

Hörde jag öl i närort? *Mathea mkt intresserad*



 

ja me 2

Skrivet av  em...
:) om inte en iaf i helgen efter avslutad shopping kanske .... så nästa helg för då e jag BF :)
 

Och det här inlägget

Skrivet av  Mathea
skulle ju inte gått iväg såå fort. Vem sjutton tryckte iväg det? Måste varit lilla söta goa kissen...

Och vad mer skulle jag egentligen skriva.... *förvirrad*

Måste iaf tacka dig emsan för bästa tipset om hur man leker med en katt och surfar samtidigt! :-)

 

hehe

Skrivet av  em...
är man lat så blir man påhittig ;)

så ere bara :)

 

Usch ja..

Skrivet av  Jenny Oliver-den late kocken
..tur att jag är av sån sort att jag aldrig bor mer än högst 4 år på samma adress, då hade väl väggarna liknat schweizerostar eller nåt! 11 dagar kvar till destination en port bort 2 trappor upp.

Ja ettusonde, visst ser det mysko ut ordet? Finns det ens? Ja, du har rätt att det borde firas, alla anledningar att fira ska beaktas och användas!
H.L i all ära em...en annan gång, en annan tid. Kanske när jag har mer utrymme och ett överskott av tid, pengar och ett festhumör på lut:) Men tack ialla fall, gulle dig!

Hur bär du dig åt för att spela fickpingis? Är du 2-könad? Eller spelar du på Mackans schlabang?*S*

Håller just på att fräscha upp mina kunskaper i NO tillsammans med dotra. "Kan du rita en strukturformel och ange kolväten med dubbel eller trppelbindning?" "Vad är etyn?" Uhh? Hur tråkigt kan det bli.....:O(
 

urs ja ...

Skrivet av  em...
..been there done that.. flyttat ofta alltså :-/

lycka till me flytt å allt :) om du behöver nån hjälp så hojta em... will be there lika a skott :) är en jävel på flyttstäda fråga hippen :)

å du jag lovar att du har tid me EN gratis öl, å humöret ska jag nog banka fram i dej ;) folk brukar inte ha så mycke chans å bli på annat i emsans sällis *lovar* (*tjatar bara liiiite*) fast jag förstår att ibland så bara pallar man inte.. men NÄR så måste du LOVA att emsan står först på listan över folk som får bjussa på en bärs :)

tja hur bär man sig åt att spela fick pingis.. jaa inte på MEJ såklart *SUCKAR teatraliskt å tittar nee ÄR tjej* ... ja inte vet jag heller... kanske nån som vill visa ????? ;) *S*

NO??? strukt.. vaddåsaru ?? trippel bindning därimot känner jag igen ;) så vaknade man upp fastbunden i ett element i hökarängen en gång med trippel... nähääää det va inte SÅ du menade *OPS* försa jag mej nu ;)
 

Man...

Skrivet av  Jenny Oliver-den late kocken
..tackar och niger för fin support i flyttandet, flyttstädningen tar jag i helgen när ungarna flytt hemmet, men tack för erbjudandet...du är supergod!

Ja, jag lovar väl då. Nästa gång jag ska på utgång, så ska jag se till att landa på HL eller annat ställe i närheten och låta mig bjudas på flams och trams samt en öl i trevligt sällskap! Låter hur skoj som helst och jag ser faktiskt fram emot det...så när jag landat i nya lyan och återhämtat mig tillräckligt både ekonomiskt och själsligt så....promise, promise, promise!:=)

Snubbo!*S*

 

Vin, kvinnor, män och sång...

Skrivet av  Dupin
täcker väl ganska bra in mina aktiviteter idag/kväll, även om jag inte stod för någon sång direkt.

Och ingen luftgitarr, men väl lite tristess.

Men på söndag har vi vår årliga julfest - upplagt för nya skandaler och allmän trivsel!
 

Sicket

Skrivet av  Jenny Oliver-den late kocken
angenämt arbete du har Dupin, fest och galej nästan varenda dag! Det är inte utan att man blir liiite avis, tänk att få betalt för något så kul samtidigt som man underhåller glada och tacksamma gäster.
Det är ju nästan så att jag blir sugen på att damma av min gamla tvärflöjt och sätta igång och spela nånstans i underjorden, det kanske skulle täcka upp min ekonomiska förlust häromdagen då jag blev rånad av dottern.*S*

Men det är klart, även mitt arbete har ganska många ljusa stunder och vissa kallar det tom för ljuv musik då de hör det första lilla gnyet (eller full hals för den delen), så det är ju feststämning över min arbetsplats också!

Skandalskvaller ser jag fram emot! :=)



 

Ja, allt har sina bra och dåliga sidor,

Skrivet av  Dupin
eller hur?

Jag höll på att säga att jag ju inte i motsats till dig gör några större insatser för mänsklighetens väl och ve, men det kanske jag gör vid närmare eftertanke.
Den själsliga biten, då....
 

Artiklar från Familjeliv