Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

gomorgon gomorron gomorron ......

Skrivet av em...
..hur mår alla slöhögar härinne :)

nån som känner för att åka in till city på söndag för lite lagom shopping å en fika fast den längre :)

ska in å se om det finns några ställen som mot bättre vetande säljer dif-halsdukar å aik-saker.. lite x.tra saker til kidsen i julklapp.... (suck vad gör man inte för sina barn)

pliiiis lite sällis vore najs :)
Svar på tråden: gomorgon gomorron gomorron ......

hmmmmm

Skrivet av  Forzbot
Dif AIK hmmmmmm sånt köper man inte det slänger man i soptunnan
 

jojo iofs...

Skrivet av  em...
..men som sagt vad gör man inte för sina barn ...

annars allt väl me Forzza ????
 

*s*

Skrivet av  LillKatt
Vilken vändning em... *retas*
 

vändning

Skrivet av  em...
??? nu förstår jag inte ???

hej förresten long time :)
 

ja..

Skrivet av  Forzbot
vad menar du med vändning menar du att hon skall vända baken upp mot mig eller.....
 

åhå hmmm va de

Skrivet av  em...
så hon menade *S*

tur att du översätter F ;)
 

he he!

Skrivet av  LillKatt
Stack iväg till akuten men tack Forzbot för översättningen... *s*
 

Skrivet av  em...
det va det du mena.... ??? då är jag om möjligt ännu mer förvirrad men det va det som va meningen ?? *hmmmmmmmmmm*
 

DU tycker välan inte att man slänger

Skrivet av  LillKatt
sånt i soptunnan heller! *retas ännu mer* ;)
 

*hmmmm*

Skrivet av  em...
jag hajjar verkligen niente!

du pratar i gåtor!!
 

Gärna

Skrivet av  Nettan
bara ett litet litet avståndsproblem..typ 45 mil men jag kan ju ta min Jet så hinner jag nog fika o ändå hinna hem till barnen kommer från skolan.*s*

Skämt åsido, har också fått offra mig för sonens skull o får stå ut med att han går omkring med en Dif-mössa o match-tröja även om det svider i själen. :)
Godmorgon på dig med förresten
Kram
 

tjavafaan ....

Skrivet av  em...
..va kinkig du e ;) 45 mil hit eller dit *S*

vi får vällan se till å få hit dej över en helg så du slipper stressa :)

*mera morgon kramisar*
 

Det gläder mig....

Skrivet av  Ziggy
....att du har avlat en sån välartad son Nettan!

"Hej bönder! Vi e´Djurgår´n"
 

Hmmm

Skrivet av  Nettan
det är nog inte mitt fel det där med Djurgår´n hörru..... *s*
Hursomhaver.... han hejar på dem o det får jag leva med, tur man älskar sina barn precis som de är. :)
 

Hälsa honom....

Skrivet av  Ziggy
....från mig!

Full Fart Framåt.....Håll Tätt Bakåt!
 

jag kommer!!

Skrivet av  Fenrisulven*packad&glad*
å tar en fika med dig...eller??...attans då...glömde...blir nog en paraplydrink på en kritvit strand istället *retas*
 

*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Skrivet av  em...
men vet du jag har en PERFA ide :) DU kan ut på city å köpa aik å dif saker så åker jag till sandstranden så slipper du ;)

bra va !!!!!!!!
 

Lillasyster...

Skrivet av  Lilla m
...är ALLTID med...det vet du...:o) Men har som sagt de små.... Å va ere för fel på DIF nurå?? ;o)

När jag försökte få Panda att fatta att det är DIF som vi tycker är bäst....så blängde hon skitsurt på mig...*S*.... ALDRIG I LIVET vrålade hon....AIK hejjar vi ju på, mamma!!! Lilla busbullen däremot visste inte riktigt vilket ben hon skulle stå på...*flabb*....Så hon höll föst med mamma...å sen storasyster...å sen mamma....å sen storasyster....å sen lämnade hon rummet.... *asg*... Du vet ju hur dom där två är!!

*pussar å kramar massvis*
 

NÄMEN va ere du säger...

Skrivet av  em...
..du behöver lite HIF-kramar å en bira på GJ\'s det hör jag det... alldeles för mycke DIF influenser där ;)

vi tar våran fika dejt så snart du kan å orkar söstra mi.... i\'m allways here :)
 

Tack! :o)

Skrivet av  Lilla m
Och jag vet ju att du finns där... å det verkar behövas just nu....:-( Du vet vad jag menar....

*kram till världens bästa*
 

Dra till....

Skrivet av  Ziggy
....sergels torg du så hittar du stånd på julmarknaden från alla tre supporterklubbarna!
Enklare kan det inte bli!
Och du.......glöm inte att köpa djurgårdskarameller! Ett måste bland julgodiset!

FFF HTB
 

åh perfa :)

Skrivet av  em...
dom måste juh vara där på söndagar nu innan jul visst ???

får köpa lite dif karameller åxå då ;) *sir yes sir* :) tror säkert sonen uppskattar det :)

eru sugen på fika så be there :)
 

Ska på teater...

Skrivet av  Ziggy
....med JR på söndag. "Pettson & Findus i pannkakstårtan".....vad sägs om den?

Tar nog en sväng förbi Djurgårdsståndet på lunchen imorgon för dom nödvändigaste inköpen!
 

Pettson å Findus

Skrivet av  em...
är det bästa som finns ... på teater sa du ?? Hmmm hur gär dom de där små figurerna som skuttar runt överallt de är juh dom som är supertrevliga :)

men iofs så är dom trevliga ändå .... vilken är det?? är det när dom ska fira jul å bygger en gran :) den e juh sååå kul :-D Hursom så tro jag både du å JR kommer stortrivas !!!

vissa har det bra som kan shopap på lunchen ... själv skulle jag väl bara lagom komma in till stan innan de va dax å åka tebax till jobbet igen .....

så det få bli söndag... :)
 

Tja du?!?!

Skrivet av  Ziggy
Den handlar väl kanske om en pannkakstårta kan jag misstänka med hänsyn till titeln!

Apropå närheten till "schopping" etc. så kan jag bara konstatera att det är så livet ser ut härinne i storstaden till skillnad från kåkstäderna som omger den!
(Fast å andra sidan fick man ju spänna ut med bilen till Barkarby i lördags för att vispa runt lite inne på Toys R Us och lite annat därute)
 

OPS

Skrivet av  em...
skäms missade lite i titeln där :S vet inte va jag ska skylla på *rodnar* stod juh klart å tydligt *S*

ahaa så du va i emsans hemtrakter utan å komma å fika.. *PÖH* helt oförlåtligt ... :)

 

Observera att det...

Skrivet av  Ziggy
....i inlägget ovan blev den tyska stavningen på ordet shopping vilket äger sin riktighet eftersom den anglosaxiska varianten kommer sig av ett gammalt germanskt låneord som utvecklats ur ordet "der scheiz" som i sin tur angav den handelsplats där alla kärringar sprang runt som halshuggna hönor och förbrukade hela gårdens samlade betalningsmedel på onödigheter medans gubbarna sprang halvfulla bakom.....snubblandes med alla varor dom bar och utbrast SCHEIZE!!! i parti och minut!
 

*asg*

Skrivet av  em...
*tårar*

en utmärkt beskrivning av en dag på barkarby-outlet

*fnissar*

du kan du... halshuggna hönor *ASG*
 

Artiklar från Familjeliv