Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God fortsättning alla SM:are

Skrivet av Solo
Julen är över, det får räcka med julafton och juldag för vår del, imorgon är det bara söndag... Men alla ivriga julentusiaster önskar jag en god fortsättning och ett gott slut!
Nästa helg är jag barnfri. Inleder på torsdagen med brorsans 40-årspartaj och firar sedan antagligen nyårsaftonen helt solo i mina föräldrars hus, medans exet tar hand om barna hemma hos mig. Bäst han snabbar sig att fixa en större lgh nu, det ryktas att flickvännen väntar smått...
Svar på tråden: God fortsättning alla SM:are

Tack detsamma

Skrivet av  Mathea
Min jul tog nog slut när jag kom hem från julfirande igår. Har idag gått och nynnat på "Nu är glada julen slut slut slut...." Granen ska iofs inte ut riktigt än, tycker den är ganska fin faktiskt men om några dagar när alla barr ligger på golvet kanske jag inte är lika entusiastisk.

För övrigt har jag och dottern rensat hennes rum idag så hon får plats med alla nya julklappar, det är inte klokt vad mycket småpryttlar hon samlar på sig som bara skräpar och aldrig leks med. Har två kassar med junk som jag inte vet riktigt vad jag ska göra med.

Låter jobbigt det där med exet, hoppas det ordnar sig snabbt.
 

Detsamma

Skrivet av  Nettan
här har det varit lugnt hela julen förutom den stress som hör till då. *s*
Var väldans glad när julafton var över o jag fick gå o nanna kudde. Igår o idag har barnen haft fullt upp med att leka med nya leksakerna så man har knappt sett till dem. :)
 

Artiklar från Familjeliv