Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Camelia!!

Skrivet av Lilla m
Läste just ditt inlägg lite längre ner...
Usch vilken dyster julhelg för dig och din familj... Jag hoppas verkligen att allting ordnar sig med farmor och att pappa mår bättre nu!!!

God fortsättning på dig iaf!

*kramar massa*
Svar på tråden: Camelia!!

Glömde ju....

Skrivet av  Lilla m
att beklaga sorgen efter din morfar!

Tänker på dig!

*KRAM*
 

Tack för omtanken!

Skrivet av  Camelia
Och em och Mathea som skrivit nedan - tack ni också!!

Pappa mår bättre och kommer hem imorgon. Läkarna är tydligen inte säkra på om han har haft en liten hjärtinfarkt eller inte - vi hoppas ju på inte... Men han är okej nu, men trött och omtumlad naturligtvis.

Farmor är helt gaga och äter tydligen inte längre säger hemtjänsten, så det blir nog att hon får läggas in någonstans. Vilket vore ganska skönt, så man vet att hon får hjälp dygnet runt.

Tja... jag har bara lust att dra täcket över huvudet och vakna någon gång till midsommar. Men det är väl bara att kämpa på - nästa jul så kommer det nog vara bättre hoppas jag.

Hoppas att nu andra har haft en bra julhelg!!
Och än en gång - tack för omtanken - det värmer!
 

Vad skönt...

Skrivet av  Lilla m
att din pappa mår bättre! Jag förstår att det känns tungt just nu...när allt händer på en gång. Tyvärr så är det ju ofta så...en olycka kommer ju sällan ensam, säger dom..... Det vore väl jättebra om ni fick in din farmor på nåt ställe så att ni kan slappna av lite...med vetskapen om att hon blir omhändertagen. Fy, jag lider verkligen med dig. Det är aldrig kul när såna här skaer händer i ens familj....men att det ska drabba en mitt i julhelgen gör det ju itne lättare att hantera.. Förstår din känsla av att vilja dra täcket över huvudet och vakna vid midsommar. Usch....stackars liten...:-(
Som sagt....mina tankar är med dig och jag hoppas att du mår bättre snart!

*kramar om*
 

Artiklar från Familjeliv