Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jaaa gott folk

Skrivet av Nettan *lite busig idag*
tänker inte säga vad jag gjorde igår men jag har på känn att jag snart kommer lämna singellandet..... ;)
Svar på tråden: Jaaa gott folk

Jaha

Skrivet av  Mackan
ska du bli utan daTOR tro?
 

hahahaha

Skrivet av  Nettan
näpp. :)
 

Jaha

Skrivet av  Lilja&Vickan
här ser man va mycket som händer när man knappt är inne här *s*..jo men berätta gärna vad du gjorde igår *fniss*...önskar dig all lycka, det är du definitivt värd!!
Jag blir nog singel ett tag till jag :)
Kram
 

nänä

Skrivet av  Nettan
har redan märkt att nån skvallertant från bygden här håller koll på mig härinne så nuförtiden säger jag väldigt lite. Vill du veta mer så får jag väl maila skvaller åt dig istället. :)
Jo, än så länge e jag också singel men det fortskrider med en viss person och jag vet inte riktigt hur det gick till men jag är lite förälskad och det är helmysigt. :)
Men det är skynda långsamt den här gången som gäller så vi får se vad framtiden visar....
Kram
 

Vad skönt

Skrivet av  Lilja&Vickan
det är att höra att kärleken kanske smyger i faggorna!
Mys på du..och ja skvaller kan du gärna maila *s*, dumt
att mata skvallerkärringarna *s*
Kram på dig Nettan, det här är du värd!
 

Vad busigt...

Skrivet av  Mathea
Låter mysigt, vilken fin julklapp.... :-)
 

Jadu

Skrivet av  Nettan
det kan man säga..... ;)
 

Är det

Skrivet av  Anna
Lajron??
 

Hahaha

Skrivet av  Nettan
nä, Laijron är en mycket god vän här på aff men i övrigt så talar väl avståndet för att ekvationen inte riktigt går ihop. :)
 

Jo, ståndet menar såklart avståndet

Skrivet av  Laijron
talar mot det. Barn på varsitt håll, pendla lång väg mm mm. *snyft*

Önskar lycka till i o-singellandet. Hoppas att han är lika trevlig som du.
 

Tack

Skrivet av  Nettan
du e alltid lika go du. :)
Riktigt än lämnar jag inte singellandet fullt ut men tänkte jag måste förvarna er om att jag har halva foten utanför... ;)
Jo, han e trevlig, till o med trevligare än jag o luuuuuuuugn som en filbunke vilket kan vara en väldans fördel med tanke på mitt temperament. :)
*kraaaaaaaaaaam*
 

Artiklar från Familjeliv