Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

tokkärringen åker vidare...

Skrivet av Fenrisulven
min morsa e inte klok...eller så är hon det..fick precis det andra livstecknet från henne,efter 3 dagars undran...hon låg inlagd på sjukhus i 2 dagar...bruten handled å skavsår...hon klättrade upp i en palm å räddade sig..63 år är tanten...tror ni hon åker hem??...neeeejdå!!! hon tog ett plan till pattaya där hon levt varje vinter i 10år och har massor av thailändska vänner...så just nu vilade hon ut sig hos en vän där...och hade inga avsikter att åka hem förän i slutet av februari som planerat....ska man skratta eller gråta?...kan inte annat än beundra min stålmorsa :-)
Vill oxå skänka ett tack till alla vänner som har brytt sig...den resa jag gjorde dit var det mest underbara jag gjort i mitt liv,det går inte att beskriva....men det förvandlades bara till sorg när jag kom hem...skänker oxå en tanke till det thailänska folket....sådan värme har jag aldrig mött förut....tände en cigg förut....och insåg att baren jag köpte tändaren på finns inte längre....
Svar på tråden: tokkärringen åker vidare...

*kram*

Skrivet av  Nettan
det är en stor tragedi det som hänt. Min morbror bor därnere i Phuket, men tack o lov så klarade han sig.
Skönt att din mor klarade sig, tråkigt så är en bekant ifrån skövde en av de saknade vilket är mindre skoj.....
 

¨hehe

Skrivet av  em...
underbart å höra brorsan att mamsen är på benen å vid relativt gott mod :) skickar en kollektiv-kram till er båda och såååå glad att allt till slut slutade lyckligt hos er. Dina andra vänner därnere hoppas jag åxå mår bra hälsa så gott till dom alla från mej...

*mega-massa-kram* från emsan
 

Stålmorsan själv!

Skrivet av  Mathea
Skönt att höra att hon är välbehållen och mår bra. Har tänkt mkt på er! *kram*
 

Det är krut

Skrivet av  Lilja&Vickan
i *tanten* ;), vilken härlig inställning hon har!
Hoppas hon får en välförtjänt vila :)
Lilja
 

Artiklar från Familjeliv