Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Får väl passa på

Skrivet av Nettan
och önska hela SM-gänget GOTT NYTT ÅR!
Imorgon har jag fullt upp här för jag får lite extra speciellt besök på nyårsafton, måste ju hinna städa o duscha o annat sånt trivialt.;)
Så i den händelse jag inte hinner in hit imorgon så önskar jag alla gott nytt år redan ikväll.
Hoppas kvällen blir toppenfin för er alla.
Kraaaaaaaaaaaam
Svar på tråden: Får väl passa på

Jag med! GOTT NYTT ÅR!!!!

Skrivet av  Kaili
Jag får också besök imorgon så jag hinner inte heller!

Kram på er alla... hoppas ni får en fin kväll och ni som är ensamma, ni får en extra varm kram!
 

Och jag också!

Skrivet av  Milou
Jag -ska på- besök imorgon, så jag hinner heller inte vara härinne! :)

Men ha det så gott i det nya året, allihop!! Nya friska tag, nya dagar att erövra, nya högtider att fira... :)

 

Detsamma!

Skrivet av  Ziggy
Både till dig och till alla andra.
Förutom en skaplig förkylning så känns det som att händelserna i vår omvärld lägger en hel del sordin på feststämningen också.
Svårt att kalasa samtidigt som man undrar hur det gått för bekanta som befinner i katastrofområdet.
Så här blir det väldigt lugnt ikväll!

Men ett riktigt gott nytt år önskar jag alla!
Och hoppas att alla har ett bra år att se fram emot.
Själv är jag totalt sett ganska nöjd med 2004 och har nog tänkt mig att 2005 skall bli ännu bättre. En konstant stigande indexkurva från bottennoteringen 2003 är målsättningen!

Nyårskram till er alla!
 

Tack detsamma!

Skrivet av  Mathea
Hoppas du får en jättemysig kväll! :-)

Själv har jag letat efter partykänslan överallt hela dagen, men den finns inte här hemma. Nu ska jag snart hem till en kompis och äta supergod mat. Sen ska vi vidare ut på stan. Har väl ingen större lust, men har ännu mindre lust att sitta hemma själv, vilket är alternativet.

Om man sammanfattar det här året så var första halvan skit, sommaren var kanon och de senaste månaderna har väl varit nån gråaktig sörja, varken bra/dålig. Nåväl, det kan bara bli bättre.

Vill iallafall önskar er alla ett riktigt, riktigt gott nytt 2005! Vi hörs, och kanske ses, nästa år.

*kram*
 

Imorgon är idag

Skrivet av  Laijron
så då kan jag med gott samvete säga: Gott nytt år

*kram*
 

Gott nytt år!

Skrivet av  LillKatt
Alla singelminglare önskar LillKatt!
 

Artiklar från Familjeliv