Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Okej...

Skrivet av Mathea
Klockan är efter elva och jag borde vara trött och gå och sova så jag orkar upp i tid imorgon, men är just nu hur pigg som helst. Kanske kan det bero på att vi sov till 8.30 imorse. Och vid den tiden borde jag redan sitta i bilen på väg _från_ dagis och inte yrvaket rusa runt hemma. Sov två timmar för länge men kom "bara" en timme försent till jobbet, det är väl ganska bra, trots allt?

Nån mer som är vaken och glad och pigg? Eller har alla krypit ner i sängen med Jon Blund?
Svar på tråden: Okej...

Vaken är jag nog...

Skrivet av  Dupin
pigg är dock att ta i!
Ska försöka hoppa i säng nu, mår i alla fall bättre än på länge!

Ska fixa barnvakt till nästa torsdag imorgon, så jag kan gå ut oc slå runt lite!
 

hehe

Skrivet av  Mathea
Ja, det är klart att du är vaken, du är ju allas vår nattuggla. :-)

Skönt att du mår bättre nu, det gör jag också. Tror jag klivit ur lervällingen för den här gången faktiskt.

Det blir bättre och bättre dag för dag... *nynnar falskt*

Sov gott, så syns vi snart! :-)
 

Dåsig...

Skrivet av  Camelia
Har just upptäckt alla fantastiska fördelar med tabletter med röd triangel på förpackningen! Inga fler sömnlösa nätter när alla problem växer sig oöverstigligt stora - bara att ta ett litet vitt piller så är det fixat. *nynnar* "Pulver hjälpte mig verkligen, för jag var nere men uppe på feeeeem, aaaaaaaaaahhaaaaaa!!!"
 

Aaah

Skrivet av  Mathea
En till sånglärka... *s*

Vad knaprar du på för smarrigt då? Några heta tips? :-)
 

*kollar*

Skrivet av  Camelia
Stiolonoct. Rena nybörjartabletten enligt en läkarkompis, men det funkar bra på mig! Än så länge i alla fall... ;-)
 

Funkar här oxå

Skrivet av  Mathea
De har jag också, har bara två kvar så jag får nog hushålla på mina till ett nödfall. Nu är jag ju bara pigg och det är väl ett lyxproblem om något. De funkar kanon på mig, räcker med en halv så somnar jag som en klubbad säl.
 

Oki...

Skrivet av  Camelia
Jag blir underbart seg av en... Synd att man inte är ihop med en läkare längre, det var sååå praktiskt att få det som man ville utskrivet! *S*
 

Undrar...

Skrivet av  Mathea
.... om det räcker att prata om Stilnoct för nu gäspar jag käkarna ur led. Natti natti! :-)
 

Artiklar från Familjeliv