Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

gråter

Skrivet av Lillan
Ni hånar men jag trånar.
Förlåt mig.
Ska aldrig mer skriva här.
Hoppet är slut.
Svar på tråden: gråter

Va??

Skrivet av  Camelia
Lillan, vem ÄR du? Och du har inte funderat på att jaga någon IRL-man istället för att deppa här på SM?
 

Men du Lillan...

Skrivet av  Milou
Vi "hånar" välan inte... vi skojar lite med dej. Finns väl inte en enda aff-are som -inte- är olyckligt kär i Ziggan? Eh.. :D (Skulle vara de som kan identifiera sej med hans kön, dårå... vi andra barracudor hugger i stim)

Och du, är du singel så släng dej in här, gärna med en presentation så vi ser vem du är?

Förresten måste man inte vara singel, förstås. *pekar åt lite olika håll*

Och mitt motto då:

"Mister du en, står det tusen åter... Kysser du en, så står tusen och gråter"

 

Bra motto!

Skrivet av  Camelia
Mitt nya inför 2005 är mammas gamla råd till sin eviga singeldotter: "Stäng munnen och sära på benen, så ska du se att det där löser sig!"
Mamma har alltid rätt.
 

Ha ha ha ha ha

Skrivet av  Kaili
du är så brutal! Tror jag har tagit det rådet redan... *asg*
 

Med tanke på hur du...

Skrivet av  Camelia
Enligt uppgift rullade tunga på en pub så kan man väl knappast beskylla dig för att hålla munnen stängd... *S* Hm... ;-)
 

Mja... är du säker?

Skrivet av  Milou
Kan man inte rationalisera? Du vet, ha munnen öppen -och- benen särade? Jag menar, finns det så många som tusen... så får man väl ta dom i klump? :D

Måste man nöja sej med en i taget? Va?
 

Vilken energi!

Skrivet av  Camelia
Jag orkar knappt ägna mig åt EN i taget efter en lång arbetsvecka. Jag förstår inte hur folk orkar vara otrogna, jag orkar f-n knappt vara trogen alltid.
 

Alltså, Camelia...

Skrivet av  Milou
Jag har levt ensam ett tag nu... Så egentligen är det bara teorier. Och sexuell starvation, dårå. :)

Orkar med att vara trogen? Hur orkar man -inte-? Vi snackar världens bästa energigivare här? Sväva på moln och allt det?

Förresten har jag ju inget "jobb", bara prinsen och pärlan...
 

Hm...

Skrivet av  Camelia
Det har du i och för sig rätt i... Beror förstås på vem som är energigivaren, jag har haft sådana där man hellre läser Kalle Anka än du-vet-vad. Håhåjaja. Det bästa med ens ex är att det är fritt fram att ta heder och ära av dom! ;-)
 

Hellre läser Kalle Anka?

Skrivet av  Milou
hmm... jo.. nån gång i förfluten tid var det nog så även för en liten Milou... Men det är så långt bort i tiden att det är preskriberat.

I övrigt så lever jag i ljuv förhoppning att det faktiskt är så som jag inbillar mej... rosa moln, energi och allt det där.

Fast kanske det bara är bequerel jag tänker på? :D

 

Tja...

Skrivet av  Camelia
En viss rörelse- och värmeenergi brukar väl alstras vid de tillfällen som du åsyftar. I övrigt så...? Rosa moln? Nje, men jag såg stjärnor en gång när jag i passionens hetta gjorde ett eldigt kast med huvudet och dängde det i väggen så att det sjöng om det. Snacka om att bli yr och svimfärdig, men inte rikigt av den anledningen som jag hade tänkt mig...
 

AHA!! :-)

Skrivet av  PEB
Det är så man ska göra.....har alltid undrat vad det är som får dom att fastna på kroken ;-)

Fast PEP är för blyg och präktig för att göra sådana saker...krävs alkohol i mängd för att komma vidare med det där.....
 

Hehe...

Skrivet av  Camelia
Men så drick då! Päroncognac kanske...? Det är värst första gången - när man väl hängett sig åt promiskuöst leverne så finns det ingen väg tillbaka! *ready boots? start walkin\'!*
 

*gillar*

Skrivet av  Mathea
"Mister du en, står det tusen åter... Kysser du en, så står tusen och gråter"

Så sant så! :-)

 

Den va juh bra!

Skrivet av  Humle-chaffören
Den ska jag har i tanken när man e deppig..*L*

Kram kram
 

Håller med Milou...

Skrivet av  Kaili
Det var inte meningen att såra dig... retades lite bara... du var så nyfiken och misstänksam...förlåt...

Säger som Milou, hoppa in du med... Du är välkommen!

Och du Milou, ta ut fingret ur mitt öga, har du pekförsäkring möjligtvis? Skicka papper i så fall... *Skratt*
 

Amäh, Kaili!

Skrivet av  Milou
Var det -där- det var? Tyckte väl det var varmt... blött och lite trångt... :D

Nåja, hoppas du kan se igen, å andra sidan så känner man bättre när man blundar?

 

Lillan!

Skrivet av  Mathea
Ta det inte så, tror ingen menar något illa.

Du verkar behöva en kram, skickar en genom rymden!
 

Jag förstår ingenting...

Skrivet av  Dupin
Måste ha missat något - men du, härinne brukar ingen håna någon annan. Du har nog missuppfattat något.

Kram!
 

Här är tonen rå men hjärtlig....

Skrivet av  Camelia
Vilket nog en del kan uppfatta som att bli hånad - inte vet jag. Tror inte att någon menar något illa i alla fall!

Dupin - hur är läget - börjar bitarna att falla på plats efter julen?
 

Jotack!

Skrivet av  Dupin
Mår mycket bättre...
Har faktiskt snackat med öppna psykiatriska mottagningen idag - trött på de här återkommande vinterdepressionerna.
Så jag ska få en tid i nästa vecka och reda ut med någon hur man löser det här långsiktigt.

För det är ju inte bara nu i år, i skilt tillstånd, det är alltid så här efter jul....

 

Nej vad jobbigt!

Skrivet av  Camelia
Men så bra att du har tagit tag i det! Vinterdepressioner är ju ganska vanliga och det verkar ju som om det går att få hjälp med dom - har vänner som fått bra hjälp.

Jag har börjat att diskutera ljusterapi med min läkare - är innerligt trött på att vara håglös och som en urvriden trasa mellan oktober och april.

Hoppas innerligt att det löser sig för dig!
 

Jag gick på det förra vintern...

Skrivet av  Dupin
Tyvärr blev jag FÖR pigg....

Blev otroligt speedad, fick hög vilopuls, dubbelslag på hjärtat och ångest...

Det är en av sakerna jag vill diskutera igenom ordentligt - OM jag ska våga testa igen, och i såna fall i vilken form.
 

Hoppla!

Skrivet av  Camelia
Superspeedad låter precis som vad jag behöver efter en koalatillvaro under något år!

Allvarligt talat, det låter jobbigt - jag har också hört att det kan få den effekten. Hoppas att du hittar en bra lösning för dig och jag frågar gärna senare hur det går (om jag får).
 

Självklart!

Skrivet av  Dupin
Nu ska jag dyka i säng - ha det bra!
 

Men hörrö?

Skrivet av  JOL
Det är väl himla svårt att nappa på någon man inte vet vem det är? (sa hon som absolut inte var anonym då det begav sig *S*)
Här har det dykt upp ganska många beundrare genom hösten (och säkert innan det också), så om vi är vana att retas lite eller om vi bara är roade spelar väl ingen roll?

Och du, jag är övertygad om att det finns fler exemplar och upplagor av goda Ziggisar!

Släng ut lite info om dig själv och häng på härinne istället:O)
 

Artiklar från Familjeliv