Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej på er, det var länge sedan sist!

Skrivet av PEP
PEB är inloggad för första gången på läääänge.
Har inte osinglat mig ett endaste litet dugg, har faktiskt inte ens varit ute och socialicerat mig sedan November :-(.

Min "nya" position på jobbet kräver allt uns av ork så det har inte blivit tid över för SM bara.

Vad händer med er då?
Läser att det är flera som knaprar på par-livets gyllene kanter :-)...önskar er all lycka till och jag är bara otroligt avis.


Svar på tråden: Hej på er, det var länge sedan sist!

Det skulle ju vara PEB :-/....

Skrivet av  PEB i svår abstinens........
tillfällig sinnesförvirring kan man ju alltid skylla på, eller sexuell abstinens eller nåt.....
 

Hejsvejs!

Skrivet av  Milou
Kul att se dej härinne, man började nästan undra... Jag menar, så länge utan ett livstecken från dej och många andra! :)

Osinglad? Näe... *snyftar teatraliskt*

Pussobjekt? hmm... *spanar*

:D
 

Hej på dig!

Skrivet av  PEB
hur är det med dig i singellandet inga "lamm" i sikte ;-).
 

Lamm?

Skrivet av  Milou
Näe... sånt överlåter jag till exet, att jaga lammkött alltså. Här ska det vara välhängt (oops) mört och med mognad... *flinar*

Spanar gör man ju alltid?
 

Instämmer!!!

Skrivet av  PEB
Välhängd och mör låter bra.
Har du kanske några på lager åt en svältfödd PEB?
 

Hmm... *funderar*

Skrivet av  Milou
Det är ont om biffar i rätt kvalitet... Det är då visst och sant. :)

Men ha över och ha över... Jag vet ju vad jag föredrar att sätta tänderna i, alltså... Därmed inte sagt att jag gjort det? ;) Men hittar jag nån åt ditt håll, så ska jag leda honom i rätt riktning?
 

BRA!

Skrivet av  PEB
Jag vill ha en med stor ödmjukhet, humor och självinsikt.
Annars så är utseende, ålder och yrke av mindre betydelse.
 

Usch...

Skrivet av  Camelia
De där djäkla jobben sabbar ens liv - för att inte tala om sexliv - totalt! All work and no play makes Camelia a dull girl...
Ut och roa dig lite nu! *klatschar med händerna*

Här händer en massa - halva skaran av stammisarna verkar ha osinglat sig. Dock inte med varandra, trots att en del verkar tro det...
 

Har bestämt mig...

Skrivet av  PEB
..för att ha ett liv utanför jobbet också.
Det börjar NU!!!
Någon som vill dejta i helgen?
 

Bra initiativ!!

Skrivet av  Camelia
Mycket bra. Jag vet inte vad du menar med att dejta - om ditt erbjudande riktar sig enbart till gossarna här på SM eller inte?
Jag bangar annars aldrig att svinga en bägare eller poppa en champagnekork, men är redan bokad i helgen.

Men ut med dig! Ur lättja och frigjordhet har det kommit mycket bra saker... ;-)
 

Jag knaprar inte...

Skrivet av  Kaili
jag slukar... *skratt* Och tack!
 

Härlig att höra :-)

Skrivet av  PEB
Var hittar man singelmän med barn som vill ha ett särboförhållande varannan vecka till att börja med?
Några bra tips?
 

Jag hämtade min i Uppsala

Skrivet av  Kaili
Och stämmer exakt med din beskrivning + att han är ursexig och snygg och... *lyrisk* Och gudskelov inget lammkött... Så du får nog söka dig till någon annan stad... I Uppsala är det slut nu skulle jag tippa... *S*
 

Artiklar från Familjeliv