Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Pastor Johnson e nog upptagen

Skrivet av Mackan
Med och inviga flickor i vuxenvärlden kanske eller kvinnor ska det nog vara, Man vet inte så noga med den PASTORN tycket han verkar vara mest ledig från pastorjobbet när man träffar honom för en andakt på någon krog och imundiga lite nattvard. Ja den e välsingnad av honom.
Han säger varenda gång glasen kommer in...

- Oherre gud är du här nu. Då måste väl ölen vara välsingnade eller???
Svar på tråden: Pastor Johnson e nog upptagen

Hoppla!

Skrivet av  Camelia
Roligt för honom! Hälsa från en avis Camelia nästa gång ni ses eller hörs! ;-)
 

Lovar o hälsa du har ingen

Skrivet av  Mackan
bikinibild jag kan ge till honom han pastoriserar just i sånna bilder :-)
 

Använder inte bikini!

Skrivet av  Camelia
Och några badbilder finns överhuvudtaget inte på Camelia! ;-) Knappt några andra bilder heller... Camelia finns bara i fantasin.
 

men

Skrivet av  Mackan
skicka en utan bikini då o ven f*n sa nått om badbild hoppa upp i soffan o ta ett kort bara :-)
 

Bra försök...

Skrivet av  Camelia
Men NEJ!! Jag kan skicka en bild till dig. Men då måste jag döda dig efteråt. Camelias identitet måste förbli en hemlighet.
 

Många har försökt

Skrivet av  Mackan
Men de har aldrig kunnat berätta sin upplevelse igen.
 

Det är inte bara du Camelia

Skrivet av  Kaili
Finns en till... *S* Fast jag har hört rykten... vete sjutton om jag ens skulle våga skaka hand med honom... fast... hmmm... jo... singla slant?
 

Rykten???

Skrivet av  Camelia
Såna ska man aldrig tveka att sprida vidare! ;-)

Apropå ett annat inlägg - vad är det för förankringar i BDSM-välden du har egentligen...? :-D
 

Homer J....

Skrivet av  Ziggy
.....har nog fullt upp med att kolla upp mjölbilens rutter runt vår vackra bondvischa till sommaren. Han lurar nämligen på hur han skall hitta billiga transporter för att följa AJK:s bortamatcher i diverse knäckebrödhultbyar nästa fotbollssäsong.

Och när han inte gör det så sitter han väl på tuben på väg till Bredäng eller nåt för att kolla på sitt MÄÄÄÄCKTIGA AJK:s hockeyturné i Stockholmskorpen, (Div 1B)!

Men, men.....det finns väl kanske dambandy han kan roa sig med lite också.....där ligger dom väl i alla fall i ett vinnarspår?
 

Aj fan tänkte inte på det

Skrivet av  Mackan
AIK kanske är ute på borta turne och han kör spelar bussen
 

Spelarbuss?

Skrivet av  Ziggy
Även spelartruppen har ju börjat åka kommunalt på SL-kortet till alla matcherna!

Fast han kanske börjat jobba ideellt som materialare och kånkar trunkar åt dom. För dom har väl inte budget för någon annställd?
 

Ja men

Skrivet av  Mackan
är det inte den röda 807:an som e sönderslagen som e deras??
 

Just fan....

Skrivet av  Ziggy
....den där som dom fick gratis efter att deras egna "RIKTIGA" supportrar hadde slagit sönder den när Bosse Batong bussade ut dom till nån parkeringspalts i Tullinge i samband med höstderbyt mot Brajen!
 

Artiklar från Familjeliv