Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Buksvågrar....

Skrivet av T på besök
hehe, DET är vad jag kallar Singelmingel!
Svar på tråden: Buksvågrar....

avis...

Skrivet av  Fenrisulven
eller? :-)
 

Ja, vad skulle

Skrivet av  Anna
vi annars här att göra.
Är det inte för att jämföra och hjälpa...
 

What??

Skrivet av  Camelia
Ja, JAG har då inte fått lägra en enda av herrarna på SM, så det så! *surar*

Eftersom tydligen alla andra får knulla med varandra så sätter jag ut min mailadress här och nu - det är bara att höra av sig så mailar jag över adress och portkod!

 

Pling - du har mejl

Skrivet av  Anna
Camelia. ;-)
Så ut med portkoden nu bara...
Iofs är jag ju tjej, men man kan inte vara knusslig när det handlar om något så viktigt.
 

*S*

Skrivet av  Camelia
Jag sa ju _herrarna_. ;-)

Men du är så välkommen - jag lovar att blanda drinkar i mina pinupglas och servera iförd svandunsboa innan vi drar ut och gör stan osäker!
 

Drinkar och boa,

Skrivet av  Anna
bara det låter ju helt underbart.
Och okej då, ibland kan ju en hel del tjejsnack vara tom bättre än sex...

Själv kan jag inte låta bli att undra vem denna T varit på beök hos.
;-)
 

Jahapp!

Skrivet av  Camelia
Så kan man ju ägna sig åt att ohämmat baktala det motsatta könet också, då brukar det bli bra fart på de flesta fester! ;-)

Ja, vem är dessa T och Lillan som har dykt in som jokrar de senaste dagarna...? Man kanske skulle ta och försöka tussa ihop dom? *pax för att bli brudtärna om vi lyckas! :-D*
 

Ja de verkar

Skrivet av  Anna
behöva lite hjälp på traven.
Och kanske oxå verkar de passa ihop. Om det förstås inte är en och samma person. :-)

Och visst får du vara brudtärna, själv kan jag nöja mig med att få närvara på svensexan.
 

Ja vill oxå vara me!

Skrivet av  mitzu
och håller dessutom med Anna, varför knussla? Har bestämt mig för nya infallsvinklar, tror ni Lillan och T och andra kan vara intresserade av mitt X? Kan man tussa samman allihopa och kanske låsa lite om dem också? Är det fel eller bara fint och snällt?
 

Mitzu!

Skrivet av  Camelia
Ta du och lägg ut en fin ansiktsbild (eller bild på annan kroppsdel...) på ditt ex på qx.se, med hans mailadress och hemnummer så ska du se att det där löser sig! ;-)
 

Camelia

Skrivet av  mitzu
självklart, har redan gjort! Flera har redan nappat, tyvärr har exet inte samma positiva inställning till mitt initiativ, varför kan man undra?
 

*asg*

Skrivet av  Fenrisulven
ja man får inte va knusslig när det kniper :-)
 

Näe

Skrivet av  Anna
eller när man vill knipa.
:-)
 

Mailar dig

Skrivet av  Laijron
Jag har inte blivit intim med någon, oavsett kön, här påå SM så då passar du bra som "försökanin". ;) Jag är så avis på alla som bara knullar runt och myser medans en annan bara får nöja sig med krogragg.
 

Själv är jag dålig....

Skrivet av  Ziggy
....på att släktforska. Men du verkar ju lägga ner en del tid på detta. Så, berätta gärna på vilket sätt du och jag är släkt!.......(Om du kan? Vilket jag starkt betvivlar)
 

den kartläggningen......

Skrivet av  T på besök
......varken kan eller vill jag hjälpa till med, nej. Det var inte jag som skrev det nick-lösa inlägget nedan, det är nog den skribenten du får be om hjälp av i så fall.
 

Vet inte vad du menar...

Skrivet av  Ziggy
....för nick-löst inlägg nedan!
Däremot började du ju surra om svågrar.....så jag tänkte att du kanske visste mer om mina släktförhållanden än vad jag vet!
 

Och nu hittade....

Skrivet av  Ziggy
....jag vilket du menade!

Och på A) svarar vi: *ASG*
Och på B) svarar vi: Undrar exakt HUR torftigt liv en del skribenter härinne måste ha för att ägna tid åt så sinnesslöa spekulationer. 100 Patet-poäng av 50 möjliga!
 

Och på frågan...

Skrivet av  Camelia
Som vi förstås alla spänt väntar på att få svar på svarar du...?
 

Jadu!?!?

Skrivet av  Ziggy
Enligt JOL:s teori häruppe så är det väl så att det finns en teoretisk möjlighet att E-type, Jean Pierre Barda och Horace Engdahl är buksvågrar också.

Det är ju bara att kartlägga bakåt ca 15 år i tiden och rita ett "relationsdiagram" utifrån de som har "passerat revy" inom 08-området......så vem vet?

Men puckot därnere har tydligen järnkoll och verkar vara den enda som minns......så det måste ju innebära att h*n var med vid båda tillfällena i så fall! *moooaaahhhaaaaaahhaaaaa*

Men, men......häromdagen var ju du och jag tillsammans IRL också enligt vad som skrevs här.
Så det är väl bara att citera Gunde:
"Iiiiingääänting äää ooooooomöööjligt!!!!"


Och i övrigt så börjar jag nynna på en av mina favorit Bob Hundar:

"Kan kalla mig för idiot....
Det har jag ingenting emot.
Jag är en idiot.....
Mer än så kan ingen bli!" ;-)
 

Fegis! *imt*

Skrivet av  Camelia
 

Så kan man se det...

Skrivet av  Ziggy
.....eller så kan man säga att eftersom jag inte har en aning men det som med alla andra levande personer i denna stad finns en viss teoretisk och statistisk sannolikhet så blir aldrig svaret bättre än:
"Det kan jag varken bekräfta eller demementera"


Men rent teoretiskt så bedömmer jag oddsen för att sanningshalten att du och jag skulle vara ihop som högre än det andra påståendet. Och där vet du ju fakta.... så då kan du ju bedöma det andra påståendet utifrån det!

Fegt? Kanske det.....men bättre än så blir det inte!
Om jag skulle "skojsvara" nåt så vet man ju aldrig vad vissa anonyma individer utan eget meningsfullt liv skulle koka ihop i nästa avsnitt av Lödder!
Och nu börjar det faktiskt tangera gränserna för vad som är okej!
 

Äsch då!

Skrivet av  Camelia
Då stämde det ju inte ett _smack_. Grrr...

*susar vidare för att rota i någon annans privatliv...*
 

Nej det tenderar väl...

Skrivet av  Ziggy
....att vara så? Att "verkligheten" härinne inte alltid överensstämmer med den verkliga verkligheten!

Undrar vilken bottennotering på intelektuell rörlighet det krävs för att inte inse detta?
 

Gör det inte??

Skrivet av  Camelia
Så du menar att man bör ha ett IRL-liv också?? *sväljer oroligt* Huh, så jobbigt. Önskar att det fanns en "log out"-knapp även i riktiga livet som man kunde använda då och då när man inte ville vara med längre...
 

Klart det finns...

Skrivet av  Ziggy
....en logout-knapp i verkliga livet också!
En av dom är ju att hänga i den här pseudo-världen!
En annan är väl att jacka ur telefonen och förpuppa sig i soffan med några schyssta dvd och en pava rött!

Kruxet är ju att även om man lämnar det verkliga livet temporärt så funkar ju inte problemslösningen som med Windoes operativsystem. Även om man loggar av och rebootar så dyker samma felmeddelande upp på skärmen ändå!
 

Artiklar från Familjeliv