Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

barnreumatism

Skrivet av Bea
Vet inte riktigt vilket forum jag ska vända mej till, känner mej inte hemma någonstans...
Undrar om någon härinne har barn med diagnos barnreumatism i någon form?
Min son på 4 år har ännu inte fått diagnosen men enligt läkarna pekar allt ditåt.
Någon att ventilera och bolla tankar med....
Hoppas på svar!
Svar på tråden: barnreumatism

En form

Skrivet av  Monika m Tilde
av reumatism är min dotters syndrom, Ehlers danlos syndrom. Ja, det är ju inte min dotter som själv rår om syndromet alltså;)
Det som är mest påtagligt för hennes del är smärtproblematiken och har din son liknande problem så bollar jag gärna tankar med dig! Det absolut svåraste jag vet är när hon har ont!

Om du vill kan du maila mig på: [email protected]
 

Hej!

Skrivet av  Kadi
Vi sitter nog i samma sits, för min son på 5,5 ser ut att få diagnos nu. *jätteledsen* Det började i fredags med häftiga utslag över hela kroppen och haltande, och idag haltade han så mycket att han knappt kunde gå. Var till läkare (även reumatolog) i söndags kväll och allt verkar peka ditåt. Nu bor vi utanför Sverige, men jag behöver också någon att bolla tankar med. Du får gärna mejla mig om du vill på kadi (at) www (punkt) ee
 

Min son

Skrivet av  Linda m Oliver 03 v8
Min son har diagnosen sedan ett halvår, men har haft problemen sedan han fick sin ettårs-vaccination. HAn är snart två år nu.
Du får gärna maila mej.

[email protected]
 

Artiklar från Familjeliv