Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hej alla, en återpresentation!

Skrivet av Jessika med Adrian 020118 (27+4)
Jag brukade vara här inne när min son var yngre och har nu börjat titta in igen. Trevligt att "se" både ny och gamla och sådana man själv låg på Neo med. Tänkte bara snabbpresentera oss:
Mitt vatten gick i vecka 26+5 och cirka en vecka senare blev jag igångsatt och fick Adrian. Adrian är född i vecka 27+4 och vägde 985 gr. Han har mått jättebra hela sitt liv och är nu 2 år och 8 månader. Han går på dagis och är tokfrisk *lycka*.
I infot kan ni se honom nyklippt och med blå färg i håret!

Kram
Svar på tråden: hej alla, en återpresentation!

Välkommen igen...

Skrivet av  Ajdan med Livia
...jag har en dotter som heter Livia som föddes i v 26+3 och vägde 930 gr, och igår blev vi helt utskrivna från sjukhuset, jätteskönt. Hon föddes den tjugotredje juni. Är du den som det står om i vi föräldrar. Jag hade jättestor nytta av den artikeln.
Kramar
 

Ja, det är vi!

Skrivet av  Jessika med Adrian 020118 (27+4)
Vad roligt att du läst och gillat artikeln. Nu blev jag glad. Vad skönt att få komma hem, va? Hur stor är Livia nu? VIlket fräckt namn förresten, det har jag nog nästan aldrig hört förrut.

Kram
 

Hej Jessika

Skrivet av  Ajdan med Livia
Livia väger nu ca 3600 gr (hon ska vägas och vaccineras i morgon) och äter ganska exakt var tredje timme, dag som natt. Snacka om rutiner från sjukhuset. Jag har glädjen att kunna amma, det är inte alla förunnat har jag förstått, men det krävdes mycket träning. Hur som helst har jag haft massvis med mjölk hela tiden, så överskottet går till sjukhuset, lite extrapengar till mig, alltid trevligt.
Kram på dig.
 

Artiklar från Familjeliv