Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

...och på 93:an har de magsjuka...

Skrivet av Nina & Noah
...men inte vi, än i alla fall. Men jag är väldigt förbannad över att de skickade dit oss från thiva på sön, när redan magsjukan fanns där. Information fick vi först mån morgon... Jo, jag har klagat och haft en del åsikter om detta. Noah mår i alla fall bra och vi far hem på fre, om vi inte blivit sjuka innan dess... Vissa rum har karantän, och vi kan inte vara på avd. utan bara på rummet, eller ute någonstans. Men jag vill inte dra ut Noah på shopping nyopererad. Kramar
Svar på tråden: ...och på 93:an har de magsjuka...

hoppsan Kersin...

Skrivet av  Ninna och Isac
Det læt verkligen inte som någon højdare! Usch och fy, men det kan ju ha något att gøra med att det kostar 22000kr/dygn på Thiva!!
Kommer ni redan hem? Det har væl gått bra allt då kan man tænka. Hur har Noah det nu? Har det førekommit några komplikationer?
Hoppas att tiden går fort och att ni snart ær hemma med lille hjærtegrynet!
Hælsa personalen från oss

Kram Ninna och Isac
 

Fy vad jobbigt.......

Skrivet av  Katarina Maja & Pyret
att sitta "instängd". När vi var där i början av förra året blev det karantän ett flertal ggr (magsjuka, rs virus osv.)
Jobbigt minns jag att det var att stirra i väggen eller tack och lov för tvn. Biblioteket har som tur är ett stort urval av gratis lånefilmer.
Kram på er! Hoppas att ni får åka hem så snart som möjligt!!
 

FFYYY nu kommer tankarna åter till 98!!

Skrivet av  Michaela.s mamma 971129-980430
Ja lider med er.
när michaela vart op sista gången så gick det magsjuka då oxå.fast det var vid valborg98,ja bara känner hur det går kårar i hela kroppen,av att bara vet att det går maginfluensa där.kramar o håller tummarna på att att ni får åka hem på fredag.
 

Hejsan, Michaela´s mamma.

Skrivet av  KARIN & NINA (HLHS).
Ville bara skriva och berätta att jag tycker att du är en otroligt stark person. Du orkar stötta, ge råd och dela med dig av dina livserfarenheter till andra hjärtebarnsföräldrar när vi har det svårt, trots att du har förlorat ditt lilla hjärtegryn. Du är beundransvärd!
En stor kram till dig!
Kramar från KARIN och NINA (HLHS).
 

tack!!!

Skrivet av  Michaela.s mamma 971129-980430
ja gör så gott ja kan för att hjälpa o stötta andra.
när man inte kan göra något för sin egen ängel.
 

Det råkar alltid hända när vi är där också. Så sitter man där i rummet. imt

Skrivet av  Sara
.
 

Nu igen.

Skrivet av  Mia & Hugo
Våren 99 var där också maginfluensa. (vi slapp själva eländet, tack och lov.) Det är trist att bara vara i rummet hela tiden, man känner sej lite besvärlig när man tvingas ringa på klockan så fort man vill något. Men personalen är fantastisk. Att dom bara orkar med oss gnälliga föräldrar.
Hälsa dem från mej och Hugo.
 

LYCKA TILL!

Skrivet av  KARIN & NINA (HLHS).
Hoppas att ni får komma hem snart! (utan magsjukan...)
En stor lycka till-kram från KARIN och NINA (HLHS).
 

Magsjuka å barn i umeå..

Skrivet av  Jenny och Felicia 17 mån
Jag var med om samma ska på barn 3 i Umeå.
Felicia åkte på magsjuka där och fick ara hem å ingen annan skulle bli smittad.
Men en del av dom andra åkte på det också men de kunde vara personalen som drog med sig det när dom for genomcentrahallen ..



 

Artiklar från Familjeliv