Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

3år av sorg o smärta!!

Skrivet av Michaela.s mamma 971129-980430+bebbe i magen v11
Kära alla föräldrar till mist o levande hjärtbarn,
Det börjar att dra ihop sig till den hemska dagen då du tog din själ o försvann från oss,vi kommer aldrig att glöma denna natt natten till valborg 30/4-98.läkarna kommer ut från op o säger tuvärr hon orkade inte längre,3år gumman har det gått 3år av sorg o smärta,varför orkade du inte kämpa vidare??.Det får vi aldrig något svar på.Vi älskar dig vårat lilla hjärtebarn.Dina stora syskon älskade dig,dom saknar dig oxå,*Mattias puss o kram lillasyster*Angelica puss o kram lillasyster*vi älskar díg. om allt går bra kommer det en liten bebbe i november då du lilla gumman så kommer du att bli storasyster. Mamma o Pappa o Syskon o Släkt O vänner saknar dig. Vi kommer till dig på Måndag 30/4-01. Michaela.s mamma 971129-980430+bebbe i magen v11
michaela.s minnes sida::
http://home.swipnet.se/hjartat
Svar på tråden: 3år av sorg o smärta!!

Massor av kramar !!! .....

Skrivet av  Katarina Maja & Pyret
skickar jag till Er, ta hand om varandra!
Jag tänder ett ljus för Michaela.
Än en gång KRAM !
 

Jag vill bara...

Skrivet av  Ninna och Isac
att ni ska veta att vi är många som tænker på er just den kommande hemska dagen. Jag har inga ord som kan få er att kænna er bættre, før det finns inga! Det ær bara så fantastiskt att ni delar med er till oss andra, så starkt!
Vi tænker på er

Ninna, Kristen och Isac (HLHS)
 

Jag ska tänka på er

Skrivet av  Jessica&Björn
på måndag. Hoppas att ni kan ta er igenom dagen som för andra kanske betyder glädje och fest. Jag kan bara ana hur det känns för dig. Jag minns själv ångesten när vi inte visste om Björn skulle klara sig. Den finns ju där än idag men vi har haft tur att få ha vår skrutt kvar hos oss. Ha det så bra ni kan. /Jessica
 

Valborg på Östra

Skrivet av  gitten
för ca 12år sedan minns jag som i går, så jag tänker på er och lilla Michaela och KRAM till er alla den dan.
 

Tack Alla

Skrivet av  Michaela.s mamma 971129-980430+bebbe i magen v12
Tack alla som tänker på oss.
Mattias89
Angelica95
Michaela.s mamma 971129-980430+bebbe i magen v12
 

Artiklar från Familjeliv