Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

1 år idag!!

Skrivet av Lena och Sebastian
Idag fyller vår älskade lilla Sebasrian 1 år!!
Kan inte fatta hur fort detta året har gått,men det är väl för det har varit så intensivt!
När man tänker tillbaka på allt som hänt, så är man så OTROLIGT tacksam över att allt ändå gått så bra!

Idag ska vi ha kalas och bara mysa med Sebastian!

Kram på er!

Lena
Svar på tråden: 1 år idag!!

Grattis

Skrivet av  gitten
Hurra Hurra på din stora dag Grattis Sebastian. En riktigt härlig födelsedag önskar jag dig
 

Ja ett jätte grattis

Skrivet av  marita
Och kramar till er.
 

Grattis på 1år,s dagen

Skrivet av  eva-lena.89.95.97/98.simon01
hoppas att kalaset blir kanon bra,,kramizar från oss.ps:vi ska oxå snart ha 1år,s kalas,,den 30 blir ju simon 1år
 

Grattis tillbaka..

Skrivet av  Lena och Sebastian
Till Simon oxå. Hoppas han får en rolig födelsedag!!
Kramisar från Lena o Sebastian
 

Gratulerar!

Skrivet av  Marcus&Nicklas (HLHS)
Grattis! Jag kan föreställa mig att ni kommer att njuta till fullo av dagen.

Nicklas blir ett år imorgon! För lite mindre än ett år sedan fick han diagnosen HLHS. Han har hunnit vara med om mycket. Journalen är tjock som en bok men han står hemma i lekhagen och ler mot en när man kommer in vardagsrummet. Jag har alltid sett honom som ett mirakel och jag kommer att fortsätta göra det.
 

grattis i förskott.

Skrivet av  eva-lena.89.95.97/98.simon01
hoppas att det blir en bra dag för er oxå,,kramizar
 

Grattis Nicklas!

Skrivet av  Lena och Sebastian
Och hoppas du får en bra födelsedag i morgon!!

Hur är Nicklas i sin utveckling? Vad jag förstår så står han upp,har han börjat gå oxå?? Sebastian reser inte ens på sig än. Han verkar inte försöka speciellt heller!

Kram rrån Lena
 

Hej!

Skrivet av  Marcus&Nicklas(HLHS)
Han står med stöd men går inte. För två, tre veckor sedan var han på sjukhus i sex dygn. Min teori är att han var så uttråkad att han kämpade och försöka stå istället, för att slå ihjäl tiden så att säga. En dag när jag kom till sjukhuset stod han plötsligt i sin sjukhussäng.
 

Ja våra barn här

Skrivet av  marita
är ett mirakel. Grattis i förskott. Kram Marita
 

Grattis!

Skrivet av  Nikki
Hoppas Sebastian får en trevlig födelsedag!

Nikki och Emma (Som fyllde 3 år i tisdags)
 

Grattis!

Skrivet av  Pia & Mimi
önskar Pia och Mimi. Ett år var speciellt, kommer jag ihåg, en milstolpe. Mimi åt prinsesstårta med händerna men vad gjorde det.
 

Grattis!

Skrivet av  Eva&Alma
Grattis på 1-årsdagen önskar Eva&Alma.
Almas 1-årsdag firade vi i Lund 5 dagar efter hennes hjärtoperation, 1år känns x-tra speciellt!

Hälsningar Eva
 

Häftigt!

Skrivet av  Elin å Emmy
Förstår verkligen känslan! Ett STORT grattis till Sebastian på 1-års dagen! Ha en jättemysig dag med massa gottis!

Kramar från oss! (3 1/2 mån kvar till vårt kalas ;-))
 

Artiklar från Familjeliv