Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alla hjärtans dag!

Skrivet av Helene
En hälsning till alla hjärtebarn från Amalia med familj på Alla Hjärtans Dag!
Ps. Ni glömmer väl inte att köpa "hjärtebarnsbakelse" idag! Ds.
Svar på tråden: Alla hjärtans dag!

En hälsning tillbaka

Skrivet av  Monica
Hej Helene. Nu är jag tillbaks efter en lång datorkrasch. Tyvärr bor jag på en så liten ort att här finns inga hjärtebarnsbakelser. Hoppas allt är bra med er. Hälsningar Monica och Agnes
 

Vad härligt att höra från dig igen!!!!

Skrivet av  Helene
Jag har verkligen undrat vart du har tagit vägen! Är allting bra? Hur är det med Agnes?
Amalia mår bara bra. Hon har kommit ifatt sin viktikurva och är numera "normalviktig" som de sade på bvc. När jag berättade det för en sjuksköterska på neonatal (var där och lämnade alla hjärtansdag-fika) så sade hon "- Amalia har väl alltid varit viktig...jag tycker hon är överviktig". Visst var det gulligt! Jag blev riktigt rörd.
Imorgon ska vi dock in för magnetröntgen av hjärnan. Hon skelar ju och man vill kolla upp det samt att habiliteringsläkaren vill titta om han kan se något mer.
Verkligen kul att se dig här igen, Monica!
Hälsn. Helene
 

Helene

Skrivet av  Monica
Det är jobbigt när datan inte fungerar så nu måste allt funka i fortsättningen. Om du såg på Vem vill bli miljonär för några veckor sen så kunde du se mej där. Jag lyckades sno åt mig 320 000 kr - skatt så nu är jag nöjd ett tag. Annars är det bra förutom Agnes urinbesvär som vi kämpar med. Hoppas nu det går bra för Amalia. Det var verkligen gulligt sagt av sköterskan. Agnes är fortfarande en liten skrutt. Nu vid snart 3 års ålder så väger hon 10,6 kilo och är 86 cm lång men hon är en riktig vilde. Kram så länge Monica och Agnes
 

Artiklar från Familjeliv