Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Att skicka hälsningar till avd..

Skrivet av Mimmi&Zacki
..på både Lund o i Göteborg är populärt, personalen blir som tokar;) Senast vi vart ner till Göteborg hade vi allt inspelat videomatrial med Zacki som visades flitigt, ändock bara genom den lilla skärm vår videokamera har...
Nu i sommar skall jag ner till trakterna o visst drar jag o Zacki iväg till avdelningen på visit;) Vi ska inte lämna några kort utan vi kommer att ha ett videoband med snuttar på Zacki o hans utveckling...
Detta vet jag uppskattas eftersom som nybliven hjärtebarns mamma kan man anta hin håle själv, så detta band blir inte bara en hälsning utan även en liten insyn om hur livet kan te sig....både för personalen och för patienters anhöriga....
Är det någon mer som tänkt samma???
Svar på tråden: Att skicka hälsningar till avd..

Bra ide

Skrivet av  Anki o Hanna
Toppenbra idé och det kommer säkert uppskattas! Vi var bara där på kateterisering i sammanlagt tre dygn men ni som bott på avd känner ju personalen ännu bättre än vad vi gör!
Det kan säkert även vara skoj för andra föräldrar som ligger på avdelningen inför operation osv att se att barnet faktiskt blir friskt efter operationen. Det kan ju kännas lite jobbigt när man är där...
 

Artiklar från Familjeliv