Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jennie med Alva, (flyttar upp)

Skrivet av Hanna med Oscar
nej jag har inte haft nån kontakt med någon annan, har du?

Hanna
Svar på tråden: Jennie med Alva, (flyttar upp)

Hej Hanna!

Skrivet av  Jennie & Alva
Träffade Pia och Marianne på Sturebadet i början av oktober, sedan så träffade jag MalinSofie på Sigtunastiftelsen för några veckor sedan. Har haft funderingar på en "reunion" men vet inte om det finns något intresser - vad tycker du? Helt opretentiöst, träffas någonstans, käka något lätt och snacka lite. Vi kanske skulle ta och bjuda dem till Uppsala?? De kan ju behöva vidga vyerna lite...

Reflektera gärna på detta, kanske att det blir svårt att hinna före jul men i början av nästa år?

Fast vi behöver ju inte vänta så länge?!

Jennie
 

Jaa!

Skrivet av  pia & Mimi
Jag vill jättegärna att vi träffas. Det var synd att vi inte bytte e-mailadresser med varandra, kom jag på efteråt.
 

Hej Pia!

Skrivet av  Jennie & Alva
Vad kul att du är med! Har mailat dig.

Kramar från Jennie
 

Absolut

Skrivet av  Hanna med Oscar
jag har också känt att det vore kul att träffas igen. Hur mycket hade inte vi att prata om sist, per telefon?

Vi kan väl träffas hemma hos dig eller mig för en fika före jul och ta och samla ihop oss alla för "reunion" efter julstöket.
Visst har väl du mailadresserna och Frida såklart eftersom hon mailade bilder, hon brukar ju hänga här. (fast det var ett tag sedan)
Jag har dom nog också, har för mig att du skickade dem till mig.
Adresslistan har iallafall jag kvar sen Sätra brunn.

Faktiskt ska jag med familj och mina föräldrar med sina två fosterbarn , åka till Sätra Brunn 11-12 december. Vi skall äta julbord och jag har beställt behandlingar till mamma och pappa i julklapp. Och till Stefan och mig också såklart, bara för att liksom. Dom har julmarknad den helgen också.
Dricka lite vin och bara ta det lugnt så där före jul. Sedan åker dom till sin stuga i Järvsö över jul, så vi kommer inte att umgås då.
Det var faktiskt min pappas idé!!! Och till råga på allt så skulle han betala. HI HI!
Nu blev det allt lite OT, men alltid kul att skriva lite positiva saker också.

Oscar är ledig på tisdagar och fredagar, så om de skulle passa er så kan vi väl ses nån av dom dagarna, men om inte så går han kort dag på onsdag, annars kan han ta ledigt en dag från dagis om ni bara kan nån annan dag, jag är ju ändå hemma. Kolla lite hur ni kan ses och vi kan väl höras per telefon nån dag den här veckan och bestämma dag.

kramar
Hanna
 

Hej!

Skrivet av  Jennie & Alva
Jag ringer dig under veckan, så kan vi väl bestämma en dag.

Kramar från Jennie
 

Artiklar från Familjeliv