Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hmmm Mammor!!!

Skrivet av Andy
Nu vet jag inte vad jag ska tycka. Mitt x har hittat en vän. Ska jag bry mig i att hon gjort det alls? Är det hennes sak. Barnen då? vetif... vet inte vad jag ska tycka. Vet inte längre vad jag menar med detta heller.
Ha det bra alla pappor
Svar på tråden: Hmmm Mammor!!!

Fattar..

Skrivet av  wisp
..vad du menar. Klart som f-n man bryr sig. Även fast man tycker att man inte borde. Jag och min nuvarande var isär ett bra tag(fann varann dock efter ett år ca) och hon träffade då en annan lite. Tro fasen att man blir lite fundersam på hur han e etc. Ja menar det måste ju påverka barnen om de ses ofta.....eller?
Men samtidigt e det ju hennes sak att träffa nån....liksom det är din ensak för dig.
 

Bara intressant ur en synvinkel

Skrivet av  Christopher
Skulle hon träffa en kille är det väl bra för henne. Jag bryr mig bara ur synvinkeln hur han bemöter mina killar.

Vem hon har som sängkamrat är mig totalt likgiltigt numera, vi är ju skilda.
 

Jo aldeles rätt men

Skrivet av  Andy
denna har alkoholproblem. Hans x har fått hämta deras gemensamma dotter på morgonen då han var för full för att orka ur sängen:-( vill jag inte att mina barn ska råka ut för...
 

Det var ju en helt annan sak

Skrivet av  Christopher
Det påverkar onekligen förhållandet mellan den här mannen och dina barn - den synvinkel som jag sade att jag var intresserad av.

Däremot vet jag inte om du kan göra något åt det? Ingen kul sits... :-(
 

Det Värsta

Skrivet av  Andy
är att han verkar hur snäll som helst fast han är berusad. Gör saken lite Sämre eller bättre. Vill inte att barnen ska fara illa men det gör de änå för han är full?
Jag vet inte men tråkigt är det.
 

Det låter inget vidare

Skrivet av  Banan Pappan
Men jag tycker du ska ta upp det med mamman först och höra hur hon ställer sig mot hans alkoholism. Försvarar hon honom tycker jag du ska lämna in en anmälan till soc, för ett barn ska inte behöva växa upp i ett missbrukarhem. Sen får hon välja honom eller barnen.
 

Jo jag...

Skrivet av  Andy
tänker så själv. Problemet med den diskussionen är att hon är så väldigt förstående när jag tar upp det som jag ser som ett problem. Hon försvarar honom inte och säger att de bara är vänner. Kanske de är men om...
Är jag bara misstänksam och svartsjuk? Tråkigt är det iaf. vad det än är.
 

Artiklar från Familjeliv