Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill ni höra nåt kul? + Uppdatering.

Skrivet av Noelia
först till det roliga =) Det knackade på dörrn idag det var några gubbar från komunen som skulle kika lite på vår tomt och dom skulle bara varna oss lite om vi undrade vad det var för några. Jag och Nadja öppnar så frågar ena gubben: Hej, finns det nån förälder här?
Ehh det är JAG som är föräldern här, säger jag då.
Han skämdes ihjäl stackarn.
Men det va lite kul.

Nu har jag äntligen uppdaterat min info och vår hemsida kika gärna in. Adressen fins i min info.
Svar på tråden: Vill ni höra nåt kul? + Uppdatering.

Åh!

Skrivet av  Juli & Töserna i USA
Vilket helt underbartfint hus ni har byggt!!! Det ser väldigt amerikanskt inspirerat ut :) hur fint som hellst med olika golvnivåer och fönsterväggarna i v-rummet! har ni ritat själva?
Och inte att glömma...SÅ söta flickor ni har!!!

kramisar
 

Ja det är

Skrivet av  Noelia
Sacha som ritat huset. Så du tycker det är Amerikanskt inspirerat coolt *s* =)
Hur är det med er därborta?
Kramar
 

Tittade på din info nu..

Skrivet av  Noelia
och du har ju uppdaterat =) Vad fina ni är hela familjen.
 

tack :)

Skrivet av  Juli & Töserna i USA
Tack för komplimangen!
Och ja, jag tycker att erat hus är väldigt amerikanskt inspirerat :) messt när det kommer till erat v-rum. det är många av dem fina stora husen här som har det så, öppet och med hela väggar bara fönster ut i trädgården. tycker jag är jättefint! :) Jag gillar STOOOOORA fönster!

kramisar
 

Haha....

Skrivet av  Hanna m. Mira & William 21/8
..det var kul! KUl att se ung ut, bara man blir tagen på allvar!=)
 

Ja precis...

Skrivet av  Noelia
ibland är det kul men man börjar ju faktiskt tröttna på att jämt få nån kommentar. Men när jag blir äldre kommer jag säkert att tycka det är skitkul att se ung ut.
 

Ha ha ha.....

Skrivet av  Sara med Mika
den var bra!

För oss händer detta ofta: Mika springer omkring och busar några meter från mej (ex IKEA senast igår) någon får syn på henne och tittar sig förvirrat omkring efter modern till det bortsprungna barnet... de låter blicken svepa förbi mej flera gånger, tills jag lyckas fånga in deras blick och de förstår att hon står alldeles bredvid! Och som sagt, det händer då o då... = )
 

Hihi ja...

Skrivet av  Noelia
folk blir ju lite chockade =)
 

För nån månad sen

Skrivet av  Emilia
så ringde de från ett transportföretag och skulle meddela att vår nya säng kommit. Så jag svarar med mitt namn i telefon (beställningen stod i mitt namn också) och kvinnan i telefon säger "Hej, har du mamma eller pappa hemma?" och jag svarar "Nja, mina föräldrar bor inte hos mig". Hon ursäktade sig inte ens. Nu hade ju inte det med mina barn att göra, men jag tyckte det var i princip samma sak ;-)

 

Hihi hon skämdes...

Skrivet av  Noelia
väl så mkt så att hon låtsades som ingenting.
Samma sak hände när en gubbe skulle komma och fixa vår fläkt, han skulle ringa och bestämma en tid och när jag svarar så frågar han efter min mamma och pappa *s*
 

Det har hänt samma ask med mig

Skrivet av  Helena S med Markus 021201
några måndaer innan Markus föddes ringde nån jäkla försäljare o frågade efter mamma o pappa.
Fast ni är jätteduktiga som kan skratta åt det, jag blev skitsur =)
 

Svårt..

Skrivet av  Emmie
för någon utifrån att veta var gränsen går..
När jag var 14 och bodde hemma så gick jag för att öppna dörren.. min styvfar (som är 15 år äldre än mig) ser väldigt ung ut och han kom några steg efter mig. Försäljaren stirrade på oss fram och tillbaka innan han tillslut frågade om vi hade mamma eller pappa hemma...
Varpå min styvfar harklade sig och lite ursäktande pep: "Nja, det är väl jag som ska vara det.."
*pinsamt*
 

åh vad jag blir avis

Skrivet av  linda
hur snyggt hus som helst!!!!!! vill också ha!

o jättesöta barn såklart!
 

Artiklar från Familjeliv