Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Annika60 och emelie m Victor

Skrivet av Anna m E&S
Jag har svarat er lite längre ner men eftersom det är lite "strul" emellan så kanske ni missar det. *s* Tack för era svar! (Och tack till FiaLisa oxå!)
Kram
Svar på tråden: Annika60 och emelie m Victor

Hej!

Skrivet av  emelie m Viktor 030203
Ja, rektorn är verkligen förstående o tillmötesgående när det gäller barn, det underlättar verkligen!

Idag fick jag iaf sitta kvar till 16.15 (slutar 13.10 eg.) o sätta alla betygen *puh*
men nu är det iaf äntligen gjort!

o snart är det ju jullov =)
 

Skönt att det är klart nu!

Skrivet av  Anna m E&S
Betygsättningen, alltså. Själv sätter jag inga betyg, jobbar med år 1-6 som lärare i en förberedelseklass med elever som är helt nya i Sverige.

Skönt att det snart är jullov! Den här terminen tycker jag har gått i rekordfart!

Kram
 

Såg det!

Skrivet av  Annika60
Hoppas det funkar för er!
 

Tack tack! Första veckan har...

Skrivet av  Anna m E&S
... gått bra om man bortser från alla dammråttor överallt men de räknar vi som husdjur så vi kanske saknar dom om vi städar? ;-)

Skämt å sido så har det jobbigaste varit att barnen har varit helt slutkörda på eftermiddagen. Jag hämtade 15.15 ungefär och de två timmarna som följde tills vi åt middag etc var jättejobbiga. De är ju trötta såklart, det är ju förståeligt, men det är jobbigt ändå med två barn som skriker konstant samtidigt som man ska försöka laga mat etc. Men det får man väl in en rutin på.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv